angående navn

Sist gang hadde vi to navn hver til slutt og samboern "vant" etter at vi såg lynnet på gullet, hehe. Denne gangen er jeg fortsatt veldig glad i det ene navnet mitt fra sist og samboern er enig i at det kan være aktuelt. Han har også et par egne favoritter som jeg kan se som alternativer.. Men som sist bestemmer vi oss nok ikke før vi møter han <3

Vi sliter! Huff og huff, stresser meg litt.. Vi må rett og slett snakke mer om dette, men mannen er jo så opptatt hele tiden... Jobber ekstremt mye for tida. Liksom aldri tid til å sitte ned å snakke rolig om ting, uten at det er noe annet som skulle vært gjort:-( Derfor har det blitt til at jeg har tatt de aller fleste avgjørelser og foretatt innkjøp også, prøver å delegere noe til ham, men det blir jo liksom ikke gjort uten at jeg tar grep. Han er sjef på jobben, og det har vært mye reisevirksomhet og lange dager på ham i høst dessverre. Men nå har vi jo søkt om permisjon, så da blir navn det neste prosjektet. En ting av gangen her:-)

Vi har blitt enig om Iben Elisabeth :)

Iben er nydelig! Sikler på det navnet sjøl, men sambo er ikkje helt med på det, dessverre..:eek::eek:

Ellers så liker eg veldig godt Saga også, men vi har to andre alternativ vi har landet på.. Men eg har fortsatt litt tid til å få inn flere alternativ:p:D

Iben er nydelig! Sikler på det navnet sjøl, men sambo er ikkje helt med på det, dessverre..:eek::eek:

Ellers så liker eg veldig godt Saga også, men vi har to andre alternativ vi har landet på.. Men eg har fortsatt litt tid til å få inn flere alternativ:p:D
Hehe, jeg synd også Iben og Saga er sååå fine navn. Hadde vi ventet jente, så hadde det stått mellom de to og Ellie :)
Syns jentenavn er mye enklere enn guttenavn!!

Vi har et guttenavn som vi begge liker veldig godt, men har ingen jentenavn klare. I og med at vi ikke vet kjønnet på babyen trenger vi både gutte og jentenavn..

Vi har lyst til å ha klart to guttenavn og to jentenavn før babyen kommer.
Men i og med at mannen min har jobbet utrolig mye overtid de siste ukene/ månedene tar ting lang tid her hos oss!
Skal ærlig innrømme at jeg har begynt å føle meg stresset!

I helgen har vi satt av tid hvor vi skal ordne NAV papirene (permisjon/foreldrepenger) og finne fine babynavn som kan settes på listen vår..! :)

Har det litt som deg, vi begge har falt for ett navn men vet jo ikke om det passer enda. :o

Ja det er veldig fint ;) ❤️❤️ liker også Saga, men DET gjør ikke gubben :p

Vi har et guttenavn som vi begge liker veldig godt, men har ingen jentenavn klare. I og med at vi ikke vet kjønnet på babyen trenger vi både gutte og jentenavn..

Vi har lyst til å ha klart to guttenavn og to jentenavn før babyen kommer.
Men i og med at mannen min har jobbet utrolig mye overtid de siste ukene/ månedene tar ting lang tid her hos oss!
Skal ærlig innrømme at jeg har begynt å føle meg stresset!

I helgen har vi satt av tid hvor vi skal ordne NAV papirene (permisjon/foreldrepenger) og finne fine babynavn som kan settes på listen vår..! :)

Hehe, høres ut som dere sliter med det samme som oss:-) Får håpe vi får satt oss ned og snakket om navn i løpet av helgen.

Vi har bestemt navn til gutten vår ♡

Vi fant begge våre favoritter ganske tidlig, etter at vi gikk gjennom lista med aktuelle navn.
Bare synd vi ikke har samme favoritt :P
Men vi blir nok enig så fort vi får møte henne :)

Vi står igjen med to navn nå, håper vi bestemmer oss i løpet av helga :)

Jeg har to jeg liker godt, men samboeren liker bare det jeg har som nummer to på lista. Så vi får se om jeg greier å overtale han til slutt. ;)

Yes! Endelig fikk vi satt oss ned og jobbet med navn i går kveld! Veldig koselig var det. Vi hadde jo noen navn på lista, men fikk sortert og satt rekkefølge både på jentenavn og guttenavn, så nå har vi ca 5 navn til hvert kjønn. Nå må det synke inn, og så må vi nok treffe nurket først:-) Vi satte poeng fra 1-3 på navnene hver for oss, deretter så så vi fort hvilket navn som er favoritt:-)

Yes! Endelig fikk vi satt oss ned og jobbet med navn i går kveld! Veldig koselig var det. Vi hadde jo noen navn på lista, men fikk sortert og satt rekkefølge både på jentenavn og guttenavn, så nå har vi ca 5 navn til hvert kjønn. Nå må det synke inn, og så må vi nok treffe nurket først:-) Vi satte poeng fra 1-3 på navnene hver for oss, deretter så så vi fort hvilket navn som er favoritt:-)

Dere går da gutt??

Dere går da gutt??

Hehe, ja vi venter gutt:-) Men vi trodde det var jente først, så vi hadde begynt på jentenavn tidligere. Mannen synes vi må ha tenkt igjennom begge kjønn, i tilfelle.. Og hvis det mot formodning skulle komme en jente siden:-) Nå har vi navn som passer sammen.

Back
Topp