angående navn

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Vi har jo ett navn vi begge liker. I går spurte jeg innpå en gruppe på fb om tips til navn og har fått drøssevis med forslag - men kjenner at INGEN av disse kan måle seg med det navnet vi tenker på.. Ingen jeg føler er aktuelle - så da har jeg kanskje bestemt meg da?? ;)

Sist hadde vi to valg som vi ikke klarte å bestemme mellom før han var ute. Ønsket det samme nå, men tenker kun på det ene navnet igrunn ;)

Hvordan ligger dere man med navn nå?
 
Last edited:
Jeg synes det er SÅÅÅ vanskelig med navn! Har ingen som jeg "må" ha, men et par som skiller seg ut fra mengden heldigvis. Men skulle ønske jeg hadde ett eller to som jeg virkelig bare falt for. Guttenavn har jeg mange av, men synes jentenavn er skikkelig vrient av en eller annen grunn :p
 
Hvis dere er enig om det så er det vel "the one ";)?
 
Virker som dere har funnet navnet dere vil ha da:)
 
Jeg synes det er SÅÅÅ vanskelig med navn! Har ingen som jeg "må" ha, men et par som skiller seg ut fra mengden heldigvis. Men skulle ønske jeg hadde ett eller to som jeg virkelig bare falt for. Guttenavn har jeg mange av, men synes jentenavn er skikkelig vrient av en eller annen grunn :p
Hvis dere er enig om det så er det vel "the one ";)?
Virker som dere har funnet navnet dere vil ha da:)

Glemte å skrive spørsmålet til dere da ;) haha
Hovedinnlegget er oppdatert
 
Vi er enig om navn her iallefall , så håper det matcher jenta for jeg elsker det ❤️

Hehe - ja tenker jo at det blir litt dumt hvis hun ikke passer navnet sitt ;) da vi fikk gutten var det liksom HELT sikkert hvilken av navnene han passet og hvilket han IKKE passet.. Men når vi bare har ett da.....;)
 
Hehe - ja tenker jo at det blir litt dumt hvis hun ikke passer navnet sitt ;) da vi fikk gutten var det liksom HELT sikkert hvilken av navnene han passet og hvilket han IKKE passet.. Men når vi bare har ett da.....;)


Har brent meg der før så vet Åssn d føles :p

Men den gangen så var d på en måte at vi fant ett navn vi likte å satsa på d. Dette navnet elsker vi !:) så hååååååper :))) ❤️❤️❤️
 
Noen som har valgt navn som vil dele det da? :)
Vi har det ikke helt klart enda.
Må skrive ned alle alternativer og se om det passer til etternavnet også :)
 
Jeg synes det er SÅÅÅ vanskelig med navn! Har ingen som jeg "må" ha, men et par som skiller seg ut fra mengden heldigvis. Men skulle ønske jeg hadde ett eller to som jeg virkelig bare falt for. Guttenavn har jeg mange av, men synes jentenavn er skikkelig vrient av en eller annen grunn :p
Jeg slite med guttenavn. HR du noen forslag du vil dele?
 
Vi har egentlig bestemt oss for et navn, men det er en skummel avgjørelse synes jeg :p Vi venter med å si navnet til noen før babyen er ute. Folk sier jo at man kan se på babyen om et navn passer eller ikke, så jeg har det i bakhodet. Det føles enda litt rart når jeg sier navnet hennes høyt til mannen :)
 
Vi har jo ett navn vi begge liker. I går spurte jeg innpå en gruppe på fb om tips til navn og har fått drøssevis med forslag - men kjenner at INGEN av disse kan måle seg med det navnet vi tenker på.. Ingen jeg føler er aktuelle - så da har jeg kanskje bestemt meg da?? ;)

Sist hadde vi to valg som vi ikke klarte å bestemme mellom før han var ute. Ønsket det samme nå, men tenker kun på det ene navnet igrunn ;)

Hvordan ligger dere man med navn nå?
Vi har endelig funnet navn og det føles helt rett ut :)
 
Noen som har valgt navn som vil dele det da? :)
Vi har det ikke helt klart enda.
Må skrive ned alle alternativer og se om det passer til etternavnet også :)


Kan godt dele her inne jeg;p men ikke fortalt til noen irundt oss nei :)

Vi har blitt enig om Iben Elisabeth :) (Elisabeth fordi d er arvegods fra gubbens side ) :) kommer ikke til å bruke begge i hverdagsuttalen :)

Føles veldig rett ❤️
 
Kan godt dele her inne jeg;p men ikke fortalt til noen irundt oss nei :)

Vi har blitt enig om Iben Elisabeth :) (Elisabeth fordi d er arvegods fra gubbens side ) :) kommer ikke til å bruke begge i hverdagsuttalen :)

Føles veldig rett ❤️
Så fint navn :)
Synes det er koselig når man bruker arvenavn også jeg ;)
 
Kan godt dele her inne jeg;p men ikke fortalt til noen irundt oss nei :)

Vi har blitt enig om Iben Elisabeth :) (Elisabeth fordi d er arvegods fra gubbens side ) :) kommer ikke til å bruke begge i hverdagsuttalen :)

Føles veldig rett ❤️

Jeg synes også Iben er veeeeldig fint ;) synes også de to navnene passert godt sammen :)
 
Jeg troooor vi ender på Alida :)
 
Her er navnet bestemt. Jeg skulle gjerne hatt en litt mer moderne navn enn det som er valgt, men gjennom forhandlinger har vi blitt enige :p
 
Vi hadde fire navn vi sto imellom, men nå føler jeg ikke at noen av de er aktuelle lengre :p Er ingen navn som "snakker" til meg denne gangen.. Håper vi finner ut noen til desember for jeg personlig synes det er så trist med babyer som er navnløse lenge etter fødsel ❤️
 
Sliter skikkelig med jentenavn, føler ikke vi kommer noen vei... Drømte at den lille ble født for tidlig og at vi ikke hadde noe navn ennå - stress!
 
Back
Topp