Angående den skjulte gruppa!

Får jeg være med i den skjulte gruppa? Aner ikke om jeg har nok innlegg heller ;)

Vi burde jo hatt en skravletråd :) eller er det det som er den skjulte gruppa..?

Vi hadde en skravletråd men den har forsvunnet tror jeg. Stemmer for en tråd pr uke jeg. Ellers blir de kanskje litt lange? Eller?

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

• Liker
Reactions: cs7
Jeg har "sendt søknad" for en stund siden om å få være med i den hemmelige gruppa, men ikke fått lov :p hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har "sendt søknad" for en stund siden om å få være med i den hemmelige gruppa, men ikke fått lov :p hehe

Har du vært i kontakt med tilgangsansvarlig? Hun kan fortelle deg hva du eventuelt mangler for å komme inn :)

Har du vært i kontakt med tilgangsansvarlig? Hun kan fortelle deg hva du eventuelt mangler for å komme inn :)

Ja sendte en pm til henne når jeg hadde skrevet over 50 innlegg, jeg står på terminlista å har vært medlem i over en mnd :p men har ikke stresset noe mer med det enn å spurt den ene gangen om å få være med :)

Ja sendte en pm til henne når jeg hadde skrevet over 50 innlegg, jeg står på terminlista å har vært medlem i over en mnd :p men har ikke stresset noe mer med det enn å spurt den ene gangen om å få være med :)

Da ville jeg sendt henne en melding. Kan jo hende hun har glemt det :)

Kan ikke finne noen pm fra deg :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp