Frk.Smedstad
Venter på lillesøster
Jobber med sakener nok ikke mange innlegg igjen nå
![]()
Tror du har 2 innlegg igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber med sakener nok ikke mange innlegg igjen nå
![]()
Send meg pm.Får jeg være med i den skjulte gruppa? Aner ikke om jeg har nok innlegg heller![]()
Ganske langt oppe i marsgruppa ser du en post som omhandler skjult gruppe. Her ser du kriteriene som må være oppfylt for å få tilgang!hei hei hvordan kan jeg være med på ??+
Har du vært i kontakt med tilgangsansvarlig? Hun kan fortelle deg hva du eventuelt mangler for å komme innJeg har "sendt søknad" for en stund siden om å få være med i den hemmelige gruppa, men ikke fått lovhehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du vært i kontakt med tilgangsansvarlig? Hun kan fortelle deg hva du eventuelt mangler for å komme inn![]()
Da ville jeg sendt henne en melding. Kan jo hende hun har glemt detJa sendte en pm til henne når jeg hadde skrevet over 50 innlegg, jeg står på terminlista å har vært medlem i over en mndmen har ikke stresset noe mer med det enn å spurt den ene gangen om å få være med
Kan ikke finne noen pm fra degJa sendte en pm til henne når jeg hadde skrevet over 50 innlegg, jeg står på terminlista å har vært medlem i over en mndmen har ikke stresset noe mer med det enn å spurt den ene gangen om å få være med
![]()