Angående den skjulte gruppa!

Jeg må nok skravle litt jeg også da, skjønner jeg! :)

Skjult gruppe blir ordnet i morgen.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Kult navn! Og kjekt noen melder seg frivillig. Jeg må også skravle en god del mer ser jeg ;)

Hva gjør dere jenter i kveld?

Jeg og sambo sitter med hver vår Mac i sofan og leser om permisjon og rettigheter mht svangerskap og barseltid :p

Prøver å regne på hva som vil lønne seg av 80 og 100% osv. Og prøver å finne ut hvor tidlig vi kan søke uten å være alt for tidlig ute :p

Er helt utslitt i dag, så her ligger vi begge rett ut på sofaen;-) håper formen er bedre i morgen, vært en del kvalm idag...

Skal ha litt kvalitetstid med kjæresten og se søt film, men spørs om jeg ikke heller sovner :P haha er alvorlig trøtt i dag så frister ikke så veldig med romantisk film i dag siden den vi skal se er litt langtråkig! :P

Så forresten The Notebook her og dagen, aldri sett mannen grine eller selv grint så hardt før!! :(

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Jeg og sambo sitter med hver vår Mac i sofan og leser om permisjon og rettigheter mht svangerskap og barseltid :p

Prøver å regne på hva som vil lønne seg av 80 og 100% osv. Og prøver å finne ut hvor tidlig vi kan søke uten å være alt for tidlig ute :p
Ikke før etter uke 26 :) jeg søkte vel i uke 27 eller noe sist, men fikk ikke svar før en mnd før permisjon start.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Har vært skikkelig slækk og uggen i dag. Også må jeg ringe legen min i morgen, litt blødning. :( Begynte etter en dotur, så tror egentlig ikke det er noe skummelt. Men greit å sjekke.
- Ellers begynner sambo på jobb i morgen, så da blir jr og jeg alene på dagtid. Spent på om jeg klarer holde meg våken. :p

dere må se hva jeg har ordna meg:D

Pengemessig (pr mnd og på sikt) lønner det seg alltid å ta ut 100% dekningsgrad. Men det mest fristende er 80% for da får man vært lengre hjemme. Tror heller ikke man kan søke foreldrepenger før man er ca 26 uker på vei.... :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Her er det forresten også skikkelig slappe-av-dag. :) 'Dum dummere' på tv'n og hånden i chipsposen..:)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Back
Topp