Angående den skjulte gruppa!

Jeg har kommet meg i seng, men sliter skikkelig med å få sove. Grusomt irriterende...

Ligger å hører på gubben snorker, men får ikke sove selv... (Kan ha noe med at jeg har småslumret så si hele dag? :P)
Ligger bare å tenker på alt mulig tull...
På tide å telle sauer. :)

Pengemessig (pr mnd og på sikt) lønner det seg alltid å ta ut 100% dekningsgrad. Men det mest fristende er 80% for da får man vært lengre hjemme. Tror heller ikke man kan søke foreldrepenger før man er ca 26 uker på vei.... :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Vi tok 80% sist. Tror det blir 100% denne gangen. Og dele det opp slik at jeg er hjemme x antall mnd, pappaen er hjemme litt, jeg er hjemme litt etc. Var veldig koselig å være hjemme hele tiden sist, men tror ikke sambo helt skjønte hvordan det var med nattevåk og slikt :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Vi tok 80% sist. Tror det blir 100% denne gangen. Og dele det opp slik at jeg er hjemme x antall mnd, pappaen er hjemme litt, jeg er hjemme litt etc. Var veldig koselig å være hjemme hele tiden sist, men tror ikke sambo helt skjønte hvordan det var med nattevåk og slikt :p

Taster på appen :)

vi vurderte 100% helt til de nye reglene som kom nå 1juli. så tror vi tar 80 denne gangen her og, fordi jeg vil ikke ut i jobb når babyen er 3mnd gammel

Har ikke bestemt oss enda vi. Tror det blir 80%

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Jeg og sambo sitter med hver vår Mac i sofan og leser om permisjon og rettigheter mht svangerskap og barseltid :p

Prøver å regne på hva som vil lønne seg av 80 og 100% osv. Og prøver å finne ut hvor tidlig vi kan søke uten å være alt for tidlig ute :p
D lønne sæ å ta100% og så må dokk vente til du har fått bekreftelse på at du e over ei viss uke(trur d va uke 26?) før du søke:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Ser du hadde fått svar.. *må lære mæ å lese hele tråden*;)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

vi vurderte 100% helt til de nye reglene som kom nå 1juli. så tror vi tar 80 denne gangen her og, fordi jeg vil ikke ut i jobb når babyen er 3mnd gammel
Du må jo ikke det. Fedrekvoten er på 14 uker. Resten kan jo du ta dersom ikke faren vil ha flere enn kvota si :) jeg tenker å være hjemme til over sommeren, jobbe 4-8-12 uker.. Får se... Og være hjemme litt til. Men må legge det opp litt mer nøyaktig for å se om det går.

Taster på appen :-)

Har ikke startet å tenke på permisjon ennå, men det blir sikkert som de andre gangene 80 % for å være hjemme lengst mulig uten å miste rettigheter på jobb om jeg må ha ulønnet permisjon. Blir vel ikke barnehageplass før i august uansett, så må se hvordan vi skal få puslespillet til å gå opp etterhvert. Tenker ikke på det før rundt juletider tenker jeg...

lurer på om jeg skal ta 80% denne gangen....

Kan man søke seg inn via appen? Er uten Mac en periode siden vi ikke er hjemme..:/

Det vet jeg ikke. Du kan hvertfall sende PM på appen, men om du kan søke deg inn slik som forklart et annet sted her aner jeg ikke. Noen?

Hvordan kommer man inni den? Ser ikke noe på appen... :-)
Må søke tilgang, sende pm til tilgangsansvarlig, må også huke den av på skjulte grupper, inne på din profil.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp