Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tok 80% sist. Tror det blir 100% denne gangen. Og dele det opp slik at jeg er hjemme x antall mnd, pappaen er hjemme litt, jeg er hjemme litt etc. Var veldig koselig å være hjemme hele tiden sist, men tror ikke sambo helt skjønte hvordan det var med nattevåk og sliktPengemessig (pr mnd og på sikt) lønner det seg alltid å ta ut 100% dekningsgrad. Men det mest fristende er 80% for da får man vært lengre hjemme. Tror heller ikke man kan søke foreldrepenger før man er ca 26 uker på vei....
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Vi tok 80% sist. Tror det blir 100% denne gangen. Og dele det opp slik at jeg er hjemme x antall mnd, pappaen er hjemme litt, jeg er hjemme litt etc. Var veldig koselig å være hjemme hele tiden sist, men tror ikke sambo helt skjønte hvordan det var med nattevåk og slikt
Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen![]()
D lønne sæ å ta100% og så må dokk vente til du har fått bekreftelse på at du e over ei viss uke(trur d va uke 26?) før du søkeJeg og sambo sitter med hver vår Mac i sofan og leser om permisjon og rettigheter mht svangerskap og barseltid
Prøver å regne på hva som vil lønne seg av 80 og 100% osv. Og prøver å finne ut hvor tidlig vi kan søke uten å være alt for tidlig ute![]()
Du må jo ikke det. Fedrekvoten er på 14 uker. Resten kan jo du ta dersom ikke faren vil ha flere enn kvota sivi vurderte 100% helt til de nye reglene som kom nå 1juli. så tror vi tar 80 denne gangen her og, fordi jeg vil ikke ut i jobb når babyen er 3mnd gammel
Jupp. Ble det i gårEr den gruppa opprettet alt?
Må søke tilgang, sende pm til tilgangsansvarlig, må også huke den av på skjulte grupper, inne på din profil.Hvordan kommer man inni den? Ser ikke noe på appen...![]()
Da er det bare å skravleMangler fortsatt noen innlegg![]()