Har tenkt masse på deg.God morgen![]()
Jeg driver fortsatt dank på sykehuset og må ihvertfall være her til i morgen. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke kan dra hjem og komme tilbake, men de ville ikke det. Føler meg sliten og forkjøla men ikke mer sliten enn de siste 7 ukene, så hadde fint orket å være med til svigers å bake pepperkaker sammen med Simone, handle julegaver og ordne litt hjemme. Litt snurt må jeg innrømme at jeg er, og en aldri så liten dose sur også, men er selvfølgelig voksen nok til å ikke vise det ;-)
Prøvene viser ingen entydige svar på hvorfor blodprosenten min er så lav, og jeg burde ikke få så lav bare pga virussykdom og dårlig matlyst. Grunnen til at de ikke vil at jeg skal dra hjem er at i sjeldne tilfeller kan virussykdommer påvirke babyen, og siden jeg først er her, så. vil de holde et øye med meg. De skal kanskje gi meg jern i dag, men de vil konferere med en indremedisiner først siden jernlageret mitt egentlig er veldig høyt. Jeg måtte love å spise mer, så nå har jeg fått bestille akkurat det jeg vil ha til lunsj og middag. Skal nok vise dem at jeg kan spise!
Ingen av dere som har peiling så lav blodprosent og slikt? Min er rett over 8 nå sa han i dag, og etter det jeg kan finne ut av på nettet, så er det lavt og bør gjøres noe med, men de fleste blir ikke innlagt men får behandling og drar hjem evt behandling hjemme...
Ble langt det her!
Håper dere alle får en finfin søndag og koser dere![]()
Har de sjekket kyssesyken? Da blir man ekstremt dårlig da.. og sengeliggende stort sett. Pluss haldbetennelse :-(
Håper de finner ut av det. Men,godt de tar deg og babyen på alvor
Hvordan er formen nå?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡