Andre søndag i advent

Katastrofe, bollene ble helt råe inni:mad:

Oi, det var godt sovehjerte det:) Har ikke turt å legge henne i senga si, redd for at hun begynner å tulle med dag og natt, men det er kanskje ikke så stort problem som jeg tror?
Jeg trodde også det, og var litt i mot det da T var liten. Men han sov godt over alt da, så det var ikke noe problem. Begynte å legge Eskil inne i sommer da det var mye bråk her ute pga nabobarna og bygging i nabolaget. Aldri blitt noe tull på natta som jeg kan se er av at han sover i senga på dagen altså. Så lenge senga forbindes med gode assosiasjoner og søvn tenker jeg at det ikke gjør noe =)

Jeg trodde også det, og var litt i mot det da T var liten. Men han sov godt over alt da, så det var ikke noe problem. Begynte å legge Eskil inne i sommer da det var mye bråk her ute pga nabobarna og bygging i nabolaget. Aldri blitt noe tull på natta som jeg kan se er av at han sover i senga på dagen altså. Så lenge senga forbindes med gode assosiasjoner og søvn tenker jeg at det ikke gjør noe =)

Man kan jo neppe ødelegge noe med å prøve uansett:-) Lagt nasse ned for dupp nr 2 nå, men det er mørkt på rommet hennes, så håper hun ikke tror det er natta.Skal vekke henne om 15 min, får ikke sove mer enn en liten time nå som det er så sent på ettermiddagen:-)

Hei på dere!

Nå har det kommet snø her å:D men er kaldt.. -7, vet jo at anbefalingene er å holde små barn inne når det er kaldere enn -5, men er vel -10 som er maks om det er vindstille?:) skal vel snart ut en liten tur tenkte vi:D må innom butikken:P

Nå har vi akkurat spist mat.. mannen stekte albansk pølse med egg..mmmm super godt og enkelt!;):)
Jeg tok fram babylekene etter jentene, som jeg skulle bruke til babygymen..men de var vist kjempe spennende for snuppene:P så dem har overtatt alt :P:)

Ønsker dere alle en fin søndag :)

☆★hilsen meg★☆

Man kan jo neppe ødelegge noe med å prøve uansett:) Lagt nasse ned for dupp nr 2 nå, men det er mørkt på rommet hennes, så håper hun ikke tror det er natta.Skal vekke henne om 15 min, får ikke sove mer enn en liten time nå som det er så sent på ettermiddagen:)
Lurt å begrense litt så nærme kvelden ja :D
Her løste det veldig mye med tanke på hele døgnrytmen, at han fikk sove uforstyrret inne på dagen!
Han sover helt ok om vi er ute og farter også da, men våkner så fort av lyder.

Hei på dere!

Nå har det kommet snø her å:D men er kaldt.. -7, vet jo at anbefalingene er å holde små barn inne når det er kaldere enn -5, men er vel -10 som er maks om det er vindstille?:) skal vel snart ut en liten tur tenkte vi:D må innom butikken:p

Nå har vi akkurat spist mat.. mannen stekte albansk pølse med egg..mmmm super godt og enkelt!;):)
Jeg tok fram babylekene etter jentene, som jeg skulle bruke til babygymen..men de var vist kjempe spennende for snuppene:p så dem har overtatt alt :p:)

Ønsker dere alle en fin søndag :)

☆★hilsen meg★☆
Minus 10 effektive kuldegrader er vel en ok grense?
Vi skal spise middag etter julegranenning i nabolaget her. T er hos nabojenta og det er en time til vi må være klare ute. Så da legger vi bort middagsstresset og tar det til kveldsmat :D

Lurt å begrense litt så nærme kvelden ja :D
Her løste det veldig mye med tanke på hele døgnrytmen, at han fikk sove uforstyrret inne på dagen!
Han sover helt ok om vi er ute og farter også da, men våkner så fort av lyder.

Samme problemet det har vært her, utrolig mye lyd fra naboene. Hun sovnet kjempegreit inne begge gangene nå, tror vi blir å fortsette med det:-)

Liana gikk bort til Leoh i stad og pekte på nesa hans og sa nese (sese), og pekte så på sin egen og sa det samme:) også går hun rundt å roper "NEEEIIII!!!" når det er noe hun ikke vil :P

Nå som det er sagt, så legger jeg ved et bilde av snuppene fra når vi var ute:)
Liana digga akebrett, og hvertfall når vi løp:P hehe
1386517732244.jpg

☆★hilsen meg★☆

Minus 10 effektive kuldegrader er vel en ok grense?
Vi skal spise middag etter julegranenning i nabolaget her. T er hos nabojenta og det er en time til vi må være klare ute. Så da legger vi bort middagsstresset og tar det til kveldsmat :D

Ja er hvertfall det som er regelen i barnehagen, om det er vindstille :)
Så koselig med julegrantenning:D dere er heldige;):P det var det i dette borettslaget når jeg vokste opp (bor i samme borettslag som når jeg var liten:P) og da var det julenisse, julemusikk, kaffe/gløgg/saft og barna fikk godteri av nissen:rolleyes: men det kutta dem plutselig ut med for en del år siden:oops:

☆★hilsen meg★☆

Har dem tatt blodprøver av Emmeth da? Er jo sånn dem ofte finner ut mer ;)

☆★hilsen meg★☆

Nei, de har kun tatt crp av han, ikke blodprøver!

Takk for mange fine tips:) Skal få kjøpt noe sempergrøt:) Lenge siden vi har vært i sverige nå, rett og slett pga for mye sykdom. Mathea er og syk igjen nå. Så må holde hu hjemme fra skolen i morgen.
Skal prøve ut havregrøt med en gang:) Hadde overhodet ikke tenkt på og lage den med nutramigen:) Og takk for tipset om og la det stå litt i vann for og frigjøre jernet, visste jeg heller ikke:)
Kan ikke forstå hva som er galt med han:(?! Må vel ringe legen igjen, men føler meg kjempedum, for når vi er og sjekker han, finner legen ikke noe som helst:(
Jeg kan ikke skjønne annet en at NOE må være som ikke stemmer :confused: Kan dere ikke be om å få utredning på barnepoliklinikk? For det er jo ikke normalt at et barn er syk sånn i ett strekk, og spesielt når de ikke vil spise skal man jo ta det på alvor!!!
Håper han vil spise litt grøt iallfall :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Liana gikk bort til Leoh i stad og pekte på nesa hans og sa nese (sese), og pekte så på sin egen og sa det samme:) også går hun rundt å roper "NEEEIIII!!!" når det er noe hun ikke vil :P

Vis vedlegget 42919

☆★hilsen meg★☆
Så flotte jenter :) nå kan du endelig få dratt henne på akebrett til bhg da ;) ...men det er jo igjen veldig tungt å trille vogn i snøen :p

Hermine sier øye og øje (øre) og monn (munn) men til nese så peker hun bare og har ikke noe godt ord for det :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi har vært på julebord! Hermine spiste pinnekjøtt og masse lammerull:p og pæresorbet til dessert:) ...og så gikk hun sikkert flere kilometer:p løp rundt og rundt både i restauranten og i hotellresepsjonen. Bra vi var mange voksne til å bytte på å løpe etter henne for hun har jammen meg stor fart:eek::p
1386526180476.jpg

*Surfer mobilt*

Vi har vært på julebord! Hermine spiste pinnekjøtt og masse lammerull:p og pæresorbet til dessert:) ...og så gikk hun sikkert flere kilometer:p løp rundt og rundt både i restauranten og i hotellresepsjonen. Bra vi var mange voksne til å bytte på å løpe etter henne for hun har jammen meg stor fart:eek::p
Vis vedlegget 42945

*Surfer mobilt*

Det var en veldig blid Hermine og mamma:-)

Vis vedlegget 42945

*Surfer mobilt*
Så søte jenter med røde kinn :-)
Fine klær dere har på :-)
Hehe,ja det er virkelig fart på disse barna hehe...
Så flink hun er som spiste pinnekjøtt da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vis vedlegget 42919

☆★hilsen meg★☆
Så søte de er :-) fint bilde :-)
Flink hun er til å snakke da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp