Katastrofe, bollene ble helt råe inni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde også det, og var litt i mot det da T var liten. Men han sov godt over alt da, så det var ikke noe problem. Begynte å legge Eskil inne i sommer da det var mye bråk her ute pga nabobarna og bygging i nabolaget. Aldri blitt noe tull på natta som jeg kan se er av at han sover i senga på dagen altså. Så lenge senga forbindes med gode assosiasjoner og søvn tenker jeg at det ikke gjør noe =)Oi, det var godt sovehjerte detHar ikke turt å legge henne i senga si, redd for at hun begynner å tulle med dag og natt, men det er kanskje ikke så stort problem som jeg tror?
ÅneiKatastrofe, bollene ble helt råe inni![]()
Jeg trodde også det, og var litt i mot det da T var liten. Men han sov godt over alt da, så det var ikke noe problem. Begynte å legge Eskil inne i sommer da det var mye bråk her ute pga nabobarna og bygging i nabolaget. Aldri blitt noe tull på natta som jeg kan se er av at han sover i senga på dagen altså. Så lenge senga forbindes med gode assosiasjoner og søvn tenker jeg at det ikke gjør noe =)
Lurt å begrense litt så nærme kvelden jaMan kan jo neppe ødelegge noe med å prøve uansettLagt nasse ned for dupp nr 2 nå, men det er mørkt på rommet hennes, så håper hun ikke tror det er natta.Skal vekke henne om 15 min, får ikke sove mer enn en liten time nå som det er så sent på ettermiddagen
![]()
Minus 10 effektive kuldegrader er vel en ok grense?Hei på dere!
Nå har det kommet snø her åmen er kaldt.. -7, vet jo at anbefalingene er å holde små barn inne når det er kaldere enn -5, men er vel -10 som er maks om det er vindstille?
skal vel snart ut en liten tur tenkte vi
må innom butikken
Nå har vi akkurat spist mat.. mannen stekte albansk pølse med egg..mmmm super godt og enkelt!
Jeg tok fram babylekene etter jentene, som jeg skulle bruke til babygymen..men de var vist kjempe spennende for snuppeneså dem har overtatt alt
Ønsker dere alle en fin søndag
☆★hilsen meg★☆
Lurt å begrense litt så nærme kvelden ja
Her løste det veldig mye med tanke på hele døgnrytmen, at han fikk sove uforstyrret inne på dagen!
Han sover helt ok om vi er ute og farter også da, men våkner så fort av lyder.

Minus 10 effektive kuldegrader er vel en ok grense?
Vi skal spise middag etter julegranenning i nabolaget her. T er hos nabojenta og det er en time til vi må være klare ute. Så da legger vi bort middagsstresset og tar det til kveldsmat![]()
Har dem tatt blodprøver av Emmeth da? Er jo sånn dem ofte finner ut mer
☆★hilsen meg★☆
Nei, de har kun tatt crp av han, ikke blodprøver!
Jeg kan ikke skjønne annet en at NOE må være som ikke stemmerTakk for mange fine tipsSkal få kjøpt noe sempergrøt
Lenge siden vi har vært i sverige nå, rett og slett pga for mye sykdom. Mathea er og syk igjen nå. Så må holde hu hjemme fra skolen i morgen.
Skal prøve ut havregrøt med en gangHadde overhodet ikke tenkt på og lage den med nutramigen
Og takk for tipset om og la det stå litt i vann for og frigjøre jernet, visste jeg heller ikke
![]()
Kan ikke forstå hva som er galt med han?! Må vel ringe legen igjen, men føler meg kjempedum, for når vi er og sjekker han, finner legen ikke noe som helst
![]()
Så flotte jenterLiana gikk bort til Leoh i stad og pekte på nesa hans og sa nese (sese), og pekte så på sin egen og sa det sammeogså går hun rundt å roper "NEEEIIII!!!" når det er noe hun ikke vil
Nå som det er sagt, så legger jeg ved et bilde av snuppene fra når vi var ute
Liana digga akebrett, og hvertfall når vi løphehe
Vis vedlegget 42919
☆★hilsen meg★☆
Har dere testa det? Så synd da, er jo så mange gode matlagingsalternativer med detHan tåler ikke soya
Så må bruke fruktmos evt!

Vi har vært på julebord! Hermine spiste pinnekjøtt og masse lammerullog pæresorbet til dessert
...og så gikk hun sikkert flere kilometer
løp rundt og rundt både i restauranten og i hotellresepsjonen. Bra vi var mange voksne til å bytte på å løpe etter henne for hun har jammen meg stor fart
Vis vedlegget 42945
*Surfer mobilt*
Så søte jenter med røde kinnVi har vært på julebord! Hermine spiste pinnekjøtt og masse lammerullog pæresorbet til dessert
...og så gikk hun sikkert flere kilometer
løp rundt og rundt både i restauranten og i hotellresepsjonen. Bra vi var mange voksne til å bytte på å løpe etter henne for hun har jammen meg stor fart
Vis vedlegget 42945
*Surfer mobilt*
Så søte de erLiana gikk bort til Leoh i stad og pekte på nesa hans og sa nese (sese), og pekte så på sin egen og sa det sammeogså går hun rundt å roper "NEEEIIII!!!" når det er noe hun ikke vil
Nå som det er sagt, så legger jeg ved et bilde av snuppene fra når vi var ute
Liana digga akebrett, og hvertfall når vi løphehe
Vis vedlegget 42919
☆★hilsen meg★☆