Andre barn er stygge

ORIGINAL: Snoflak

ORIGINAL: Niiitah87

ORIGINAL: ToveMora31

ORIGINAL: Niiitah87

Eg syns mangen barn e direkte stygge, både utseendemessigt og på oppførsel.

Men samtidig, så tror eg heller ikkje at alle syns min e fine. Sikkert eindel som syns min e stygge og.

Sånn det e bare.. smaken e som baken den.
Både når det komme te små mennesker og store mennesker.

Det heter mindre pene....

Får ikke håpe du sier direkte til de da[&:]

Nei, slå opp i ordbokå og du finne ett ord som hette "stygg" under s der.

Det e beskrivelsen på enkelte barn eg har sett.
De har vert direkte stygge utseendemessigt.

Må si jeg blir direkte flau over veeeldig mange av dine uttalelser her på dette forumet.. Syntes du burdte tenke deg om 2 ganger før du skriver... bare ett tips..

Håper du mente Niiithaaaa87 (eller no)[8|] Hu skriver veldig mye negativ når jeg tenker jeg om[&:]

Ja var henne jeg mente :)

ORIGINAL: Malin!

Skal jeg være ærlig så ble nok terskelen for hvilke barn jeg synes er SKIKKELIG søte litt høyere etter at lillemann kom..

Egentlig litt motsatt her, synes selvfølgelig min gutt er aller finest, men etter jeg fikk han ser jeg ingen "stygge" babyer, finner liksom et el annet fint med alle[:)]

ORIGINAL: mammatilTheodor

Skal jeg være ærlig så ble nok terskelen for hvilke barn jeg synes er SKIKKELIG søte litt høyere etter at lillemann kom..

må si meg enig der ja[:)] men jeg klarer ikke å se at baby er stygg uansett, klart, INGEN er så nudelig som min, men synes fortsatt alle babyer er nuuudelige vesener[:D]

ORIGINAL: LilleBolla

sign

helt enig..[;)]

ORIGINAL: Lillemor1

Egentlig litt motsatt her, synes selvfølgelig min gutt er aller finest, men etter jeg fikk han ser jeg ingen "stygge" babyer, finner liksom et el annet fint med alle[:)]

Jeg og...[;)] må bare legge til at du har en uuutrolig nyydelig gutt [:)]

Klart jeg synes at mine barn var de søteste babyene i heeeeele verden, men jeg har med hånden på hjertet aldri tenkt at et barn ser stygt ut[&:] 

Men jeg synes det er mye mer ekkelt å bytte bæsjebleie på andre sine barn enn på mitt eget[:D] Men jeg tenker ikke at barnet er ekkelt altså[8D][:D]

ORIGINAL: September Mammaen

ORIGINAL: *Gitte87*

les den en gang til du[;)]

Så om du hadde hatt et funksjonshemmet barn (som du ikke visste var funksjonshemmet ennå), som ikke så ut som alle andre, så hadde det vært greit om noen sa til deg at barnet ditt var det syggeste de hadde sett?? [8|]
Jeg forsto hva hun mente! Men poenget var hvordan den moren til det barnet følte .. Man sier jo ikke slikt, uansett hvordan barnet ser ut.

Jeg ser at hun som skrev det er lei seg for det! [:)]

den nyyydeligste babyen æ har sedd va en liten prematur gutt som kom inn til kuvøsen mens vi lå der..en liten gutt med downs.
aldri sett penere!!!

Back
Topp