Andre barn er stygge

malrodien

Gift med forumet
da jeg gikk gravid med førstemann, syntes jeg ALLE babyer var helt umettelige søte (snakker om barn under 1 år) men med en gang han kom til, klarte jeg liksom ikke å se at andre barn var noe søte.. MIN var absolutt den fineste babyen som noen gang hadde blitt født.. (som så mange foreldre føler[8D])

er det flere her inne som har opplevd det samme... for vil tro de fleste syns sine barn er de nydligste... ?

Har allldit sagt at babyer er søte uansett!!!!!!!!!!!!!![:D]
Men je må bite i det sure eple.....[:(]
For da je døpte eldste jinta (det var 5 barn som ble døpt den dagen), så var det en unge, han har en bror som e eldre og født funksjonshemmet, men de fikk bedskjed om at denne ungen var norma. Men je sa til mamma under dåpen, at je tror ikke no på at denne ungen er normal, for det er den (missforstå meg rett nå) "styggeste uingen je noen gang har sett!"
Han var ikke mye pen, og det viste seg i ettertid at denne ungen var mer handikapet enn sin eldre bror!!!!!![:(]

finnes bare et vakkert barnn i verden...og hver eneste mor her det :)
)står det å lese på døra til vår jordmor)

Det va faktisk akkurat det som skjedde me meg.

Eg syns min blei fine då eg såg alle de andre babyene på barselen.

Syns ikkje nyfødte babyer e någe fine te vanligt, men når eg såg de andre, så blei min så plutseligt fine.

ORIGINAL: Malin!

Skal jeg være ærlig så ble nok terskelen for hvilke barn jeg synes er SKIKKELIG søte litt høyere etter at lillemann kom..

Må si meg enig i dette jeg også...

Er det rart at vi mødre (og fedre såklart) er stolte av ungene våre, når vi alle sammen synes vi har de absolutt vakreste i verden?? [:)]

Rart med det. Etter at Lille gutt kom til verden har det dukket opp flere mindre pene babyer enn før. Min er forresten, i likhet med deres, verdens nydeligste

Hehe jeg tror alle har det sånn at dems eget barn er søtest i verden. Det er nok meningen fra naturens side![:D]

Skal jeg være ærlig så ble nok terskelen for hvilke barn jeg synes er SKIKKELIG søte litt høyere etter at lillemann kom..

sign

ORIGINAL: malrodien

da jeg gikk gravid med førstemann, syntes jeg ALLE babyer var helt umettelige søte (snakker om barn under 1 år) men med en gang han kom til, klarte jeg liksom ikke å se at andre barn var noe søte.. MIN var absolutt den fineste babyen som noen gang hadde blitt født.. (som så mange foreldre føler[8D])

er det flere her inne som har opplevd det samme... for vil tro de fleste syns sine barn er de nydligste... ?

Jeg synes selvfølgelig at ungen min er verdens vakreste, men etter at hun kom så synes jeg også at alle andre babyer er utrolig nydelige [:)] Hadde liksom ikke sansen for unger før jeg fikk en selv[8D]

Det tok en stund før det gikk opp for meg at andre bare såg en søt baby, og ikke det vakreste menneskebarnet som noen gang har vært når de såg på Ane. haha

ORIGINAL: lctj

finnes bare et vakkert barnn i verden...og hver eneste mor her det :)
)står det å lese på døra til vår jordmor)
sign!!

Eg syns ikkje min e verdens finaste, men syns han e blant verdens finaste.

Jeg har aldri likt babyer.. Jeg liker ikke andres unger nå heller. Jeg liker min egen unge+barna til venner av meg.. Noen ganger liker jeg ungene men ikke foreldrene.. Syns selvsagt min jente er verdens søteste, men det syns jeg også om hennes to år eldre bestevenninne.. Mine to gull ;-)

Øh, jeg har aldri sett noen andre barn som er så søte som gutten min, men jeg synes ikke at de er stygge for det...[8D] Alle babyer er skjønne, men min er skjønnest[:)]

Jeg må si at jeg har noen flotte barn, og skikkelig nydelig.... Men jeg har sett barn som er søtere enn mine......Sånn er det bare [:)] Trenger ikke være en dårlig mor!! Jeg syns ALLE barn er fine..Kjempefine!![:)][:)] Mine , dine og alle sine.... Kjenner ei som var så opptatt over at ungen hennes var så nydelig at hun bokstavlig talt sa at min unge var stygg..........Hallo!???

Eg syns mangen barn e direkte stygge, både utseendemessigt og på oppførsel.

Men samtidig, så tror eg heller ikkje at alle syns min e fine. Sikkert eindel som syns min e stygge og.

Sånn det e bare.. smaken e som baken den.
Både når det komme te små mennesker og store mennesker.

Nå har ikke jeg barn enda,men jeg syns ikke nyfødte babyer er noe pene i det hele tatt. selvfølgelig er noen styggere enn andre...og jeg tror ikke jeg kommer til å syns min er pen som nyfødt eller...de blir ikke pene før det ahr gått noen mnder.

Skjønner ikke hvordan dere kan si at barn
 (mennesker er stygge) Trodde alle lærte da di var små at ingen mennesker er stygge .... Blir bare så provosert. Ikke akkurat et godt eksempel for barna deres..Men det er jo en annen sak[:)] Liker ikke ordet stygg engang..Men DET er jo mitt problem[8D]

E det bedre med "mindre pene"?
Det betyr jo akkurat det sama..

E ein onge stygge som shrek..då ser eg det.
Men eg seie det aldri høgt då.
Bare tenke det inni meg.

Og siden eg ikkje beskrive ka eg syns e stygt, om det så e feide barn, tynne barn, gingerkids, krølltopper osv.
Det e det ingen som vett, og eg har ikkje tenkt å skriva det heller :)

Back
Topp