Andre barn er stygge

Min snuppe er selvfølgelig den søteste å peneste av alle barna. Men alle barn har sin egen sjarm, å INGEN barn er stygge, har aldri falt meg inn i mine tanker en gang at jeg har tenkt at ett barn er stygt eller mindre pen. 

Jeg har alltid tenkt sånn... at ingen nyfødte er pene, de ser jo ut som røde innskrumpa rosiner.... sånn med en gang, men så etter noen timer så er de så herlige :) Men det gjelder gjerne ikke sitt eget barn , jeg vet ikke, får kommentere det bedre i desember :)

ORIGINAL: Godhjerta.

Det finnes heldigvis ikke noen fasit for hva som er stygt og hva som er fint.
Det er øyet som ser, som avgjør det. Smak og behag.

Men den derre ol-skandalen hvor ei jente med gullstemme ikke fikk opptre, fordi hun var for stygg - det er en skandale ja, rett og slett.
Jenta var kjempesøt, og slett ikke stygg. Men noen få mente at hun ikke var pen nok! Hårreisende.

Ja det e eg heilt enige i.

Mennesker generelt sga ikkje dømmas utifra utseende.

Stygg og mindre pen er ikke det samme bare så det er sagt! Men ja, det er myyye bedre bruke mindre pen hvis man absolutt må få frem at det er så mange barn som er det[8|]

"Mindre pen" e bare ein litt mer finpussa versjon å bruka det.

Så tror eg kansje det me ordet "stygt" har litt me kor i landet du bor.
Her i stavanger, f.eks.. brukes stygt te det mesta.
Mens kansje andre plasser det brukes mer sjeldent.. vett kje eg.

Godt det er noen som tør å sette ord på det jeg føler også. Er ikke slik at jeg synes så mange barn er lite pene, men det har blitt fler og fler. Nesten så jeg har lurt på om det er noe galt med meg. Snakket med mamma om dette senest i går, men ellers tør jeg ikke si det høyt.

Vil ellers legge til at for meg er min sønn aldeles nydelig, men skjønner at ikke alle deler det synet. Greit så lenge jeg slipper å høre det fra noen.

ORIGINAL: Habib Galbi

jeg har aldri likt barn.. mulig fordi de ofte er rundt meg.. har heller aldri syntes noen var fine[8|] brydde meg lite rett og slett.
Og da jeg fikk mitt eget, saa var det saa klart det vakkereste.. jeg ser kun mitt eget..

sign..

ORIGINAL: lctj

finnes bare et vakkert barnn i verden...og hver eneste mor her det :)
)står det å lese på døra til vår jordmor)
[:D]

Når jeg fikk min første gutt så var jo han den nydeligste ungen i verden,så når jeg skulle ha min datter så tenkte jeg at den neste ungen min ikke kunne bli like nydelig som min første[8D]men hun var jo liiike nydelig når hun kom da,og samme med tredje mann,hehehe så det er rart med det,jeg synes mine 3 er like nydelige[:)]

Men jeg synes alle små babyer er nydelig,søte,sjarmerende. synes ikke noen babyer er stygge nei[:)]

Jeg har født en nydelig datter, i mine øyne en skjønn jente jeg kan spise opp

Har sett barn som er mindre pen en snuppa og barn som er penere.. sånn er det bare[;)]

ORIGINAL: Niiitah87

Eg syns mangen barn e direkte stygge, både utseendemessigt og på oppførsel.

Men samtidig, så tror eg heller ikkje at alle syns min e fine. Sikkert eindel som syns min e stygge og.

Sånn det e bare.. smaken e som baken den.
Både når det komme te små mennesker og store mennesker.

Det heter mindre pene....

Får ikke håpe du sier direkte til de da[&:]

ORIGINAL: Malin!

Skal jeg være ærlig så ble nok terskelen for hvilke barn jeg synes er SKIKKELIG søte litt høyere etter at lillemann kom..

må si meg enig der ja[:)] men jeg klarer ikke å se at baby er stygg uansett, klart, INGEN er så nudelig som min, men synes fortsatt alle babyer er nuuudelige vesener[:D]

ORIGINAL: ToveMora31

Men samtidig, så tror eg heller ikkje at alle syns min e fine. Sikkert eindel som syns min e stygge og.

Nei, slå opp i ordbokå og du finne ett ord som hette "stygg" under s der.

Det e beskrivelsen på enkelte barn eg har sett.
De har vert direkte stygge utseendemessigt.

ORIGINAL: ~Cowgirl~

mange barn er fine, men på langt nær så nydelig som snuppa mi!! [:D]

Signerer!

"Mennesker generelt sga ikkje dømmas utifra utseende."

Det skrev du tidligere ..Men det er jo akkurat DET du gjør !

Nei helt ærlig talt ikke!

Jeg synes fremdeles andre barn kan være dødssøt eller dødsstygg, uavhengig om det er min (dødssøt såklart!) eller mine venners barn, eller ukjente sine!
Å bare synes sitt eget barn er søt er bare teit, da må man få av seg skylappene sine[:D]

Det er ikke galt å kalle noen stygge, enkelte er jo stygge- noen ganger så stygge at dem blir helsøte!

Jeg synes datteren min er vannvittig søt og sjarmerende. Men jeg var og er nok en som er gla i ALLE barn jeg møter - og synes de fleste barn er til å spise opp. (Med mindre de er UTROLIG grinete og sære - ALWAYS)

ORIGINAL: *Bambi*

Skjønner ikke hvordan dere kan si at barn
(mennesker er stygge) Trodde alle lærte da di var små at ingen mennesker er stygge .... Blir bare så provosert. Ikke akkurat et godt eksempel for barna deres..Men det er jo en annen sak[:)] Liker ikke ordet stygg engang..Men DET er jo mitt problem[8D]

Sign.. tenkte d samme.. hvordan kan dere sitte her å si at små uskyldige barn er stygge ? Signerer Bambi, for noen eksempler dere som sier d er....

Må si jeg blir direkte flau over veeeldig mange av dine uttalelser her på dette forumet.. Syntes du burdte tenke deg om 2 ganger før du skriver... bare ett tips..

Back
Topp