Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det lett å avgrense områder hvor støvsugeren ikke bør gå? F.eks der vannskåla står eller hvor det ligger en liten matte.Jeg ville ha kjøpt roomba 980. Ja den koster en del men den er verdt hver eneste krone!! Vi har den innstilt på kl 11:00 hver dag. Da støvsuger den hele etg. Bruker ca 1 1/2 time og den er veldig nøye!! Man må ha det veldig ryddig når man har en slik støvsuger.. ;-) Eneste jeg ikke er fornøyd med vår er at den finner ikke ladestasjonen.. den stopper 1 meter ved og piper om at den må lades. Hadde jeg vist hvor bra en slik støvsuger er ville jeg ha kjøpt den for mange år siden!!
"RoboRock S50 har en våtmopp du kan feste på undersiden, med en egen vanntank, slik at du kan vaske gulvet." Oi!
Ville sikkert ikke brukt moppen fast nei, men eksempelet ditt var jo veldig bra! Liker spesielt den delen med at roboten kan gjøre en ting på lista mens jeg gjør en annen.Vi bruker våtmoppen på roborocken vår iblant og joda, det blir mer nøye å moppe selv, men funker gull til rask shining! Må huske å ta den av etter bruk bareAnbefales å støvsuge en runde, og så sende den ut på mopping, for når den mopper går den i et annerledes mønster. Sykt digg uka her eksempelvis når vi fikk overraskende besøk til etter middag, rydda gulvene før vi satte oss til middag, og mens vi spiste støvsugde den og etterpå moppet over, også var det bare å rydde vekk etter middagen og huset var representativt for besøk
Sånn ellers støvsuger den hver morgen hos oss, veldig behagelig! Rydder huset på kvelden og står opp til støvsugd hus
Elsker robot!
Er det lett å avgrense områder hvor støvsugeren ikke bør gå? F.eks der vannskåla står eller hvor det ligger en liten matte.
Ville sikkert ikke brukt moppen fast nei, men eksempelet ditt var jo veldig bra! Liker spesielt den delen med at roboten kan gjøre en ting på lista mens jeg gjør en annen.![]()
Oi ja... Hender en av kattene kaster opp et eller annet sted, det bør sikkert helst ikke støvsuges...Ja, er så innmari fornøyd! Har langhåra hund så det er jo både ekstra sand og lang pels i tillegg til alt 2-åringen bidrar med, nå har vi hatt roborocken siden januar og jeg har enda ikke noe å klage på! Eller jo, syk hund og robotstøvsuger kunne jeg vært foruten, men siden roborocken kan demonteres helt fikk vi den flunkende ren og i funksjon igjen. Heldigvis! Håper dog det var eneste gangen vi trenger å oppleve det![]()
Oi ja... Hender en av kattene kaster opp et eller annet sted, det bør sikkert helst ikke støvsuges...
Etter den testen kom tek.no med en oppdatering her https://www.tek.no/artikler/test-roborock-s50-xiaomi-robot-vacuum-2/432148 og den støvsugeren har vi, kunne ikke vært mer fornøyd!
Har en Roborock som vi elsker.![]()
Min puffer seg gjennom kappene og støvsuger under sofaen.Sofaen vår har forresten kapper nederst som kanskje kan forvirre en robotstøvsuger. Vet dere hvordan deres håndterer slikt?
Kålrot er jo veldig godt da!Jeg er helt grønnsak og leser «Anbefaling rotgrønnsaker» hver gang jeg ser denne tråden. Tunet litt feil.
Enda et pluss til iRoombaen!Min puffer seg gjennom kappene og støvsuger under sofaen.