Anbefaling robotstøvsuger?

Nå har jeg bestilt en Roborock! Prisen ble det avgjørende punktet må jeg innrømme, med nesten 4000 kr i forskjell... (Som jeg kan bruke på 100 pakker kjeks som jeg så kan smule utover golvet!) Takker for alle tips og innspill og svar. :) :Heartred

Hehe, nå måtte jeg le. Jeg bestilte "Usynlig Veggtape" til roboten, men kan ikke finne den i pakken. Er det fordi... den er usynlig? :hilarious:

Hehe, nå måtte jeg le. Jeg bestilte "Usynlig Veggtape" til roboten, men kan ikke finne den i pakken. Er det fordi... den er usynlig? :hilarious:
Vel, i Bergen er det en leketøysbutikk som (ihvertfall ifølge skilt i vinduet) selger usynlige leker til 10 kr. Jeg har aldri sett noe til den, naturlig nok. Høres ut som om den veggtapen din er av samme ulla :P

Hun derre Sunniva, hvor høyt klarer hun å klatre? :p
Det høres helt himmelsk ut, men jeg gidder ikke å flytte den over dørstokkene. :p

Hun derre Sunniva, hvor høyt klarer hun å klatre? :p
Det høres helt himmelsk ut, men jeg gidder ikke å flytte den over dørstokkene. :p
Vanlige dørstokker er null stress. :) Høye dørstokker (til f.eks bad) og trapper :punngår hun. Det er faktisk ganske fascinerende å se på når hun klatrer! Ingen tvil om at robotene er forbedret siden vi fikk den forrige for ti år siden. (Men går skuffende sakte da.)

Vanlige dørstokker er null stress. :) Høye dørstokker (til f.eks bad) og trapper :punngår hun. Det er faktisk ganske fascinerende å se på når hun klatrer! Ingen tvil om at robotene er forbedret siden vi fikk den forrige for ti år siden. (Men går skuffende sakte da.)
Søren, da må jeg kanskje løfte den rundt, eventuelt. Her er det høye kneløft som gjelder over dørstokkene. :p Kanskje bygge ramper over? :woot:
Hadde vært innmari kult om de hadde klart trapper! Kanskje om 10 år til.:D

Trapp hadde vært praktisk, eneste plassen det legger seg støv nå for tiden. [emoji14] hehe

Nå har vi 6 dyr da, og det er røyteperiode, men det er helt ville mengder hår og støv hun suger opp. Tømmer henne hver dag og blir bare sittende å måpe. Det er fullvoksen hybelkanin som blir født hver dag! Ikke rart jeg følte det var ille 2-3 dager etter forrige støvsugerunde før.

Vurderer veldig å kjøpe en roomba 980 nå som jeg får 20 prosent på den... men synes fremdeles 7k er mye penger da og om det er verdt det...

Vurderer veldig å kjøpe en roomba 980 nå som jeg får 20 prosent på den... men synes fremdeles 7k er mye penger da og om det er verdt det...
Jeg angrer iallfall ikke på de 5,5k vi brukte på roborocken. :)

Nå har det gått en uke og jeg er SÅÅÅ fornøyd altså. :) Støvfrie golv hver eneste dag!!!

Wow, Sunniva har allerede støvsugd i 1000 minutter her nå! Elsker denne appen. :)Screenshot_20180703-132719_Mi Home.jpg

Er så fornøyd med Roombaen vår :Heartpink skulle ønske jeg investerte i denne for lenge siden...

Back
Topp