Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fisker er ikke så mye jobb. Hamster sies å være fint for små barn
Sent from my iPhone using BV Forum
akvarium er en kjempegod hobby. jo større akvarie jo bedre. ikke mindre enn 100 liter spør du meg. og les deg opp hvilke fisker ol.
gnagere støver jo endel, siden du tenker alergi. vi har marsvin,hamster ,katt og høner.
litt jobb med skift av bur, høy vann mat ol. hønene er minst jobb med. vi har nydelige silkehøner. barnevennlig.
Vi har fisk, barna synes det er spennende å se på og jeg skifter 50% av vannet og renser filter 1 gang i måneden. Anbefaler også å starte med et på 100liter + Legg i litt penger i en god pumpe/filter og sett deg godt inn i hvilke fisk som passer sammen, temperaturer og lignende![]()
hamster anbefales ikke til små barn. de er veldig kjappe, knekker lett bein ol =( veldig vare.
vi har både hamster og marsvin, men det er mine
barna våres er 4 og 7 år, de får ikke holde hamster ol alene. jeg holder og de klapper.
men er mye spon, høy ol med burdyr, så mtp allergener er det ikke det beste.
Vet ikke hvor gamle barna dine er, men hvis de er gamle nok til å være forsiktige, så er rotter fantastiske kjæledyr. De er intelligente og sosiale, og man får mye bedre kontakt med rotter enn f.eks. hamstere (syns jeg da). Men selvsagt må man investere litt tid, både til vask og rydd av bur og til sosialisering (viktig!!), men det må man jo med alle dyr.
Er barna dine yngre enn at de bør håndtere rotter på egenhånd, så kanskje marsvin? De er forholdsvis enkle å ha, og er litt større og enklere å håndtere for små barn.
Ellers finnes det jo nakenkatter!![]()
Chinchilla er jo veldig artige dakanin, rotter
![]()
Eller du ka være litt tøff å ta hjem en tarantell, sosiale og varmesøkende
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app