Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg i gang med ananasspising! Har ikke helt troa denne pp, men prøver likevel![]()
Dette blir spennende å følge med påTo stk ananas kjøpt! Det er det beste jeg vet så da er det absolutt verdt et forsøk!!![]()
Takk for linkTakk for tipsetGjorde litt research: Denne er linken motiverte til å spise litt annerledes i det minste! Dumt jeg er glutenallergiker:/
http://natural-fertility-info.com/fertility-diet
Denne er var interessant,
CoQ10: Necessary for every cell in the body for energy production, CoQ10 has also been shown in studies to increase ova (egg) and sperm health. It is necessary for sperm motility in semen. It is also an important antioxidant that helps to protect cells from free radical damage; protecting DNA.
Food sources: Found in seafood and organ meats, though it is very difficult to obtain through the diet. CoQ10 Ubiquinol supplementation is the best way to obtain CoQ10. Amounts in the body decline with age.
Må være bra hvis man synes man begynner å dra på åra? Selv har jeg syns jeg er gammel helt siden jeg ble 25
Nå skal jeg begynne å lage grønnsakssmoothie! Spise mer spinat, og drikke nype-te sammen med jerntilskuddet mitt
Aldri vært så motivert til å spise grønnsaker før!![]()
Dette blir spennende å følge med på![]()
Har ikke troa jeg heller men håpet er der endaHar jo ikke troa på noe etter 10 mnd ;-) Men skader ikke å prøve!
Dette blir spennende å følge med på![]()
Takk for link
Er glutenallergiker selv![]()
Det er noe av det beste jeg vet, men dessverre tåler jeg ikke så mye av detFår vondt i munnen av for mye (samme med kiwi). Derfor er det genialt med smoothie!
![]()
Analkjennere...![]()
Det er ingen som egentlig tåler det, men det er sunt for oss som spiser mye kjøtt, fordi enzymene bryter ned kjøttet.
Det er faktisk det som skjer i munnen din, som forårsaker den stikkende, sviende følelsen; enzymene bryter ned tunga og tannkjøttet.
Det skjer selvfølgelig i så liten grad at det ikke er farlig, men det skjer.
Jeg kan forøvrig ikke forstå at det skulle gi noe som helst utslag på om man blir gravid eller ikke, ellers hadde butikkene hatt en veldig etterspørsel etter det, så ikke vær lei deg for at du ikke orker å spise så mye av det ifht å bli gravid.
Du blir gravid uten å tilføre noe som helst av kjerringråd hvis kroppen din er i stand til å bli gravid, sæden til partneren er god, og dere treffer eggløsning.![]()
Når man har prøvd i 9 mnd og den eneste gangen jeg ble gravid var da jeg gjorde dette. Og ja, vi har hatt sex på perfekte tidspunkter hver mnd, så da er det ikke så rart at man prøver ut det som har funket for andre (inkl. meg selv da jeg ble gravid).
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
Nei, det er tilfeldigheter. Det er normalt å prøve et år før man får det til å klaffe.
Jeg har vært desperat selv jeg, og vet hvor sårt det er å prøve og prøve, men det kan fort bli farlig å henge håpet sitt på ting som ikke har noen effekt.
Dessuten er ananas sunt. Og det finnes stoffer i ananasen som kan hjelpe, det er forsket på og bevist, desverre er det veldig lite av det. Noe som er bevist er at frukt og grønt er essensielt for at kroppen skap fungere optimalt. Og man blir enklere gravid om kroppen er tipp topp.Generelt sett synes jeg det var litt spesielt at du kun svarte meg i denne tråden, når mange andre har bidratt.
Hva om noen hadde spurt om hvor mye kaffe man burde drikke/ikke drikke i prøvetiden? Hadde det også bare vært opp til tilfeldighetene? Mange mener jo kaffe kan føre til infetilitet om man drikker mange kopper om dagen. Hva med de som får hormonbehandling, eller trenger hjelp til å øke produksjonen av el-slim? Poenget mitt er at det er mer problematisk å be prøvere "roe ned" eller "ikke tenke på det" enn å la folk spise ananas. I tillegg trenger du ikke sitere én person når du skal fortelle om noe noe generelt i tråden.
Generelt sett synes jeg det var litt spesielt at du kun svarte meg i denne tråden, når mange andre har bidratt.
Hva om noen hadde spurt om hvor mye kaffe man burde drikke/ikke drikke i prøvetiden? Hadde det også bare vært opp til tilfeldighetene? Mange mener jo kaffe kan føre til infetilitet om man drikker mange kopper om dagen. Hva med de som får hormonbehandling, eller trenger hjelp til å øke produksjonen av el-slim? Poenget mitt er at det er mer problematisk å be prøvere "roe ned" eller "ikke tenke på det" enn å la folk spise ananas. I tillegg trenger du ikke sitere én person når du skal fortelle om noe noe generelt i tråden.
Dessuten er ananas sunt. Og det finnes stoffer i ananasen som kan hjelpe, det er forsket på og bevist, desverre er det veldig lite av det. Noe som er bevist er at frukt og grønt er essensielt for at kroppen skap fungere optimalt. Og man blir enklere gravid om kroppen er tipp topp.
Så hvorfor ikke få lov å prøve så lenge det ikke skader? eller ruinerer folk?
Jeg skal i allefall spise ananas denne lf. Fordi det er godt, og fordi.. hvorfor ikke?
Tror ærlig talt ingen regner med det fungerer, vi bare håper litt
Glemte å sitere det andre innlegget også![]()