Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble gravid da jeg gjorde det, i alle fall. Skal teste om det funker igjen denne ppHar kjøpt inn ananas!
Hva skal det hjelpe for?![]()
Hvor mye bør man spise da?![]()
Jeg googlet meg frem til at en ananas skulle deles i fem deler, og spises fra 1-5 dpo. De fleste stedene står det kun om kjernen, noen ganger skriver de at man skal spise fruktkjøttet også. Men man skal ikke spise mer enn dagsdosis heller, kan vist bli for mye av det gode.Hvor mye bør man spise da?![]()
Jeg googlet meg frem til at en ananas skulle deles i fem deler, og spises fra 1-5 dpo. De fleste stedene står det kun om kjernen, noen ganger skriver de at man skal spise fruktkjøttet også. Men man skal ikke spise mer enn dagsdosis heller, kan vist bli for mye av det gode.
Hermetisk ananas og juice har ikke like stort innhold av enzymet bromelain, så skal være ordentlig ananas.
Trodde virkelig det stod noe heeelt annet på denne tråden haha
Men nei ikke prøvd det før, og ikke hørt om det hmm... Må kanskje teste det da![]()
Lurer veldig på hva dere trodde det stoTrodde virkelig det stod noe heeelt annet på denne tråden haha
Men nei ikke prøvd det før, og ikke hørt om det hmm... Må kanskje teste det da![]()
Kun den innerste biten av ananasen altsådet må nesten testes neste PP
Endelig noe som smaker godt som kan hjelpe
![]()

Godt tips!!Jepp, jeg lagde rett og slett en smoothie med hele ananasen og litt annet digg, så drakk jeg den over 2-3 dager.![]()
Jepp, jeg lagde rett og slett en smoothie med hele ananasen og litt annet digg, så drakk jeg den over 2-3 dager.![]()
veldig lurte, det skal så absolutt testes.. Og faktisk når jeg tenker meg om, så spiste jeg mye fersk ananas når jeg ble gravid med jenta mi.. Men da var vi ikke prøvereMen det kan jo ha noe å si i saken... Hadde sånn ananas dilla en periode da. er jo sykt godt
![]()