Analsex - ja eller nei?

Analsex - ja eller nei?

  • Ja

    Votes: 76 49,7%
  • Nei

    Votes: 62 40,5%
  • Aldri testet / vet ikke

    Votes: 15 9,8%

  • Antall som har svart
    153
Det er virkelig ikke noe jeg kunne tenkt meg. Sambo har hintet litt med at han kunne tenkt seg å prøve, men jeg tenker som deg, at den veien er enveiskjørt :p
 
Her så fikk sambo prøvd 1 gang etter å hintet veeldig lenge men det er ikke noe for meg for å si det sånn :p
 
Jeg nekter, og har sagt klart i fra at det aldri kommer til å skje. Dess mer har han lyst så klart :p
 
Jeg nekter, og har sagt klart i fra at det aldri kommer til å skje. Dess mer har han lyst så klart :p
Haha va samme greia med sambo guud han hinta å han ble bare mer å mer lyst på det er vell fordi det blir mer forbudt jo dess mer intresant :)
 
Min og er gira på det der... Me not so much! Men, syns det kan være digg med en liten, forsiktig finger av og til, så skal aldri si aldri. Selv om han til nå har "mast" om det i to år :rolleyes:
 
Kommer hent Ann på dags formen. Noen ganger er der jeg som vil det mest. Andre ganger er det han. Men varmer opp godt først.
 
Vi har selvfølgelig prøvd det ut. Skal ikke si jeg ikke liker noe uten å ha prøvd det først. Jeg likte det ikke noe særlig, og han synes det var like greit å ha vanlig sex :)
 
Før fødsel har vi prøvd et par ganger, gikk fint, etter fødsel er det uaktuelt!!!
 
Nei har ikke prøvd, kun en finger og det holdt... men min kjære har heller ikke spurt om det....
 
har prøvd etter ett slags veddemål - aner ikke hvirdan vi endte opp med det :s var ikke så ille om man klarer å slappe av å prøve å nyte det ;) men er ikke noe som blir gjort ofte nei..
siden det var ett veddemål måtte han også prøve - har ikke spurt mye etter det erter han selv måtte prøve for å si det sånn :') (han kunne jo selvfølgelig ikke være mer pingle enn meg)
 
har prøvd etter ett slags veddemål - aner ikke hvirdan vi endte opp med det :s var ikke så ille om man klarer å slappe av å prøve å nyte det ;) men er ikke noe som blir gjort ofte nei..
siden det var ett veddemål måtte han også prøve - har ikke spurt mye etter det erter han selv måtte prøve for å si det sånn :') (han kunne jo selvfølgelig ikke være mer pingle enn meg)

Kanskje jeg skal prøve å snu på det også :') at han da slutte å spørre :D
 
Jeg har litt angst for akkurat det, så blir nok aldri å prøve. Samboer vil, men har forståelse for at det er noe jeg ikke vil.
 
Gi forholdet noen år til, så er de fleste klare for å prøve noe nytt :)) personlig er det kun aktuelt etter min en flaske vin, først da kan det minnes om ok :)
 
Back
Topp