Analsex - ja eller nei?

Analsex - ja eller nei?

• Ja

Votes: 80 51,0%
  • Nei

Votes: 62 39,5%
  • Aldri testet / vet ikke

Votes: 15 9,6%

• Antall som har svart
    157
Har prøvd det en gang med eksen min for ca. 5 år siden, og det var ikke mye godt.. skal aldri ha det igjen for å si det sånn! Og kjæresten min har så lyst å prøve det ut, men har sagt at det kommer ikke til skje for jeg syns ikke det er noe godt.. han godtar det heldigvis :-)

Har prøvd det flere ganger, og synes det kan være godt, men det MÅ være min idé og med glidemiddel. Kjæresten er helt underforstått med at det er en "bonusting" en gang i blant(kanskje 3 ganger i året). Veldig viktig for meg at han er klar over det og godtar det med et smil.
Husker når jeg snakket med eksen min om det og forklarte at det ikke kom til å skje ofte. Han ble sur fordi han mente at 1 gang annen hver uke var minimum :eek: Alt for ofte for meg

Har prøvd det flere ganger, og synes det kan være godt, men det MÅ være min idé og med glidemiddel. Kjæresten er helt underforstått med at det er en "bonusting" en gang i blant(kanskje 3 ganger i året). Veldig viktig for meg at han er klar over det og godtar det med et smil.
Husker når jeg snakket med eksen min om det og forklarte at det ikke kom til å skje ofte. Han ble sur fordi han mente at 1 gang annen hver uke var minimum :eek: Alt for ofte for meg

signerer denne :)
glidemiddel og kondom er ett must!

Jeg har hatt analsex med to menn, varierende størrelser, og alltid funnet det ganske... Awkward.
Det bare har ikke føltes riktig ut.
Og da har vi brukt rikelig med glidemiddel, hatt langt forspill, og jeg slappet masse av.
Det bare var ikke godt for meg.
I tillegg så hendte det at jeg fikk forstoppelse etterpå...
Glad min nåværende forlovede ikke er særlig interessert i det.

både jeg og min kjære liker det veldig godt, men jeg får orgasme ekstremt fort ved analsex, så av og til er det kjedelig for han om jeg blir "ferdig" fort x) Vi tar oss alltid god tid, med glidemiddel, analkrem (bedøvende) og butplug for å varme opp (y)

Her skjer det sånn innimellom jeg varvredd helt til vi hadde prøvd å jeg fikk en mega gedigen orgasme. Men skjer ikke ofte.

Her hender det at vi har det. Jeg synes det er supert og er enig med Inesinmamma. Men jeg har fått diagnosen nymfoman av en sexolog så jeg slipper unna problemet med å komme for tidlig da jeg kan gjøre det veldig mange ganger før det er nok.

Jeg har stort sett foretrukket "vanlig sex" men i en periode var vi mer eksperimenterende og jeg fant ut at jeg var litt multiorgasmisk... etter en del orgasmer med vanlig sex når jeg var mer en varm nok så kunne vi ta det videre. Og da kunne sex vare nesten uendelig lenge. Orgasmene fra anal sex er også mer intense og dypere på sett og vis. Som om mer av kroppen blir aktivert. TIl slutt kunne jeg ikke skille orgasmene fra hverandre det var bare en kontinuerlig ekstasefølelse. Min mann var også rimelig fornøyd. :) Men anbefaler og begynne med vanlig sex og bli flink på det først slik at lystfølelsen sprer seg til resten av kroppen ellers er det liten sjangs for og like opplevelsen. Husk renslighet om god komunikasjon er en selfølge. Og for noen så passer det aldrig - og det må respekteres.

Jeg hater analsex!! prøvde 2 ganger med en x for 14år sida uten min vilje.. og jeg kan fremdeles kjenne en forferdelig smerte.. ikke så mye oppvarming kan man si.. uansett samboern min elsker analsex, men godtar jeg ikke vil, men maser og tøyse mye om det. men da sier jeg bare at da stapper jeg fingerne i rompa hans først så får vi se om du syns det er så kult.. så da blir det ikke noe mer prat om det :p hehe enkelte ting vet man bare man skal holde seg unna ;)

Jeg hater analsex!! prøvde 2 ganger med en x for 14år sida uten min vilje.. og jeg kan fremdeles kjenne en forferdelig smerte.. ikke så mye oppvarming kan man si.. uansett samboern min elsker analsex, men godtar jeg ikke vil, men maser og tøyse mye om det. men da sier jeg bare at da stapper jeg fingerne i rompa hans først så får vi se om du syns det er så kult.. så da blir det ikke noe mer prat om det :p hehe enkelte ting vet man bare man skal holde seg unna ;)
Du når prostata med fingeren din opp i rompa hans, så du skal ikke se bort ifra at han ville likt det. Men klart, hvis han ikke vil så er det jo lettere for ham å forstå at du ikke vil.

Du når prostata med fingeren din opp i rompa hans, så du skal ikke se bort ifra at han ville likt det. Men klart, hvis han ikke vil så er det jo lettere for ham å forstå at du ikke vil.
er det jeg jeg har sagt også, han har prostatabetennelse så tror ikke det frister så veldig nei ;)

er det jeg jeg har sagt også, han har prostatabetennelse så tror ikke det frister så veldig nei ;)
Haha huff da, nei da tror jeg ikke det blir så veldig godt med noe som helst oppi der.

Ja! Husker at jeg prøvde med exen, men det va bare fælt. Men jeg og sambo fant ut av det, og får mye bedre orgasmer med anal! Men det er viktig at begge vil å at du føler deg trygg på den du er sammen med! Føler det er mye mer intimt enn vanlig sex.

Ja! Er ikke altid det fungere men når det først gjør det er det fantastisk.

Back
Topp