Analsex - ja eller nei?

Analsex - ja eller nei?

  • Ja

    Votes: 76 49,7%
  • Nei

    Votes: 62 40,5%
  • Aldri testet / vet ikke

    Votes: 15 9,8%

  • Antall som har svart
    153
nei passet ikke for meg.

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Last edited:
Nei! Eksen maste og maste og nesten tvang meg til det, så nei.. det skjer ikke! Gjerne munn sex men definitivt ikke analsex!
 
NEI!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
har prøvd 2ganger, ble vel mest tvang og det var helt jævlig.. og han hadde veldig liten.. Så nei vil ikke igjen.. Og samboern jeg har nå har sikkert dobbelt så stor, men han sier han gjør det på det "riktige" måten.. men det frister ikke uansett...
 
har prøvd 2ganger, ble vel mest tvang og det var helt jævlig.. og han hadde veldig liten.. Så nei vil ikke igjen.. Og samboern jeg har nå har sikkert dobbelt så stor, men han sier han gjør det på det "riktige" måten.. men det frister ikke uansett...

Er utrulig stor forskjell på å gjøre det på den "riktige" og den "gale" måten, uavhengig av størrelse :) men forstår godt at du ikke vil, når du har hatt dårlig opplevelse med det før....


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Er utrulig stor forskjell på å gjøre det på den "riktige" og den "gale" måten, uavhengig av størrelse :) men forstår godt at du ikke vil, når du har hatt dårlig opplevelse med det før....


❤️løvemor❤️leon❤️
jepp.. så han får klare seg uten :p
 
Kvinner som har problemer med å komme ved utvendig stimulering eller g-punkt stimulering råder vi alltid til å prøve anal-sex samtidig som ett av de to andre punktene blir stimulert. Det er for å oppnå den orgasmen du ønsker. Anal-sex er det ingenting galt med. Så lenge man har vært på do å bæsjet den dagen er det rent inni der, for det er ikke i endetarmen det ligger evt bæsj. Man har nemlig en tarm før endetarmen, og det er når lukkemuskelen der får press på seg at man må på do, bæsjen er da ikke endetarmen før du setter deg på do for å gjøre ditt.

Gud skapte ikke mennene sitt G-punkt for ingenting. Så til ALLE mannfolk: PRØV det. Det er ikke gay, det er ikke en enveiskjørt gate osv. Du dør ikke av å prøve det, den stakkars orgasmen du får ved sex eller runking kan du gange med 10 ved en G-punkt orgasme, når du først har prøvd det vil du se helt annerledes på det.

2 huskeregler ved analsex:
1. Alltid masser utvendig først for å få musklene til å slappe av, ellers vil det bare gjøre vondt. Det går fint an å begynne i det små med en finger eller ett lite anal-leketøy. Det er kjempe viktig at du får musklene til å slappe av. Så masse forspill!

2. Husk at G-punktet til både kvinner og menn trenger ca 3+ kg's trykk for å få G-punkt orgasme.

Jeg jobber i en leketøys butikk for voksne, så om noen har videre spm så bare spør :)
 
Har prøvd og både likte det og ikke.. men mannen får ikke prøve pga str..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke noe imot det :) tror mannen er litt skeptisk da, men det er fordi han er litt nervøs for å gjøre nye ting, og han har ikke gjort det før :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kommer heeeelt an på dagsformen.
Er jeg edru er jeg mer stressa og anspent for at "ting" skal bli med ut. :p
Men med litt rødvin innabords, rette forspillet etc, så er jeg tilbøyelig for det meste! :D

Men skal man leke der bak, husk goooood tid og masse smøring!
 
kommer helt an på formen, og det skjer ekstremt sjelden. men noen ganger så bare" må man" :p
 
Nope. Liker det ikke. For MEG er det så ille som alle tror. Kjempe vondt, uansett hvor mye vi jobber i forveien.
 
Back
Topp