Vet du, hvis jeg sovner med berta inntil meg så vil ikke jeg tenke så mye over det. Det er så mye skriverier og snakk om alt mulig. Hvis det er eneste måten dere begge får sove, hvorfor ikke?
Har du prøvd smokk?
Eller babynest? Kanskje babyen vil ha det trangt/lunt/nært?
Prøv om mulig å ha babyen under egen dyne ved siden av deg. Førstemann her ville det absolutt ikke, måtte ligge klin inntil meg. Våknet søkk svette begge to.
Har prøvd smokk ja. Jeg tror han bare trenger veldig nærhet om natten stakars og det innebærer puppen i umiddelbar nærhet
I natt ble det en god natt for oss alle-han sovnet til puppen rundt 00.30, våknet igjen kl.3 for påfyll. Både ammer og gir tillegg og da blir han litt kvalm tror jeg, så han bruker en stund på å finne roen igjen, eller dvs.han sovner oppå meg, men vil ikke ligge i nestet, selv ikke om jeg ligger helt inntil han med hodet og holder litt rundt han. Så da gikk klokka og den ble 4.45 før jeg fant frem puppen igjen og han sovnet på et blunk.. Så i natt skal jeg prøve å la han få den igjen etter flaske for å se om han kan sovne igjen litt før..