kjøpes det også på helsekost?Kjøp ren fenikkel-te, det kan du også gi ungen litt av direkte
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjøpes det også på helsekost?Kjøp ren fenikkel-te, det kan du også gi ungen litt av direkte
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, jeg kjøpte min på helsekostenkjøpes det også på helsekost?![]()
Det med giftstoffer er aktuelt kun om du inntar for lite kalorier. Man kan spise nok selv om det ikke er veldig variert . Jeg spiser ikke melkeprodukter samt biff, egg, sitrus, sjokolade, fisk, nøtter og kål, blomkål, brokkoli, erter o.l. Spiser ofte ris, pasta, kuskus med kylling, svinekjøtt, spinat, mais, gulrøtter, sjampinjong, paprika, tomater samt soltørkede, fersk urter som basilikum, melk erstattet jeg med havredrikk så spiser jeg frokostblanding og musli, avokado og salater, agurk, oliven, kjekt med kokosmelk, epler, svisker, mango, bananer, melon, Det er fortsatt mye man kan spiseJeg vet ikke hva jeg skal kutte ut for at han ikke skal ha vondt i magenender jo med at jeg ikke spiser i det heletatt
og det skal man ikke gjøre heller, for da skiller man visst ut giftstoffer i melka :/ regner med at det ikke er helt optimalt heller
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, men jeg er så sykt kresen på hva jeg spiser, så lista mi blir en del mye kortere enn dinDet med giftstoffer er aktuelt kun om du inntar for lite kalorier. Man kan spise nok selv om det ikke er veldig variert . Jeg spiser ikke melkeprodukter samt biff, egg, sitrus, sjokolade, fisk, nøtter og kål, blomkål, brokkoli, erter o.l. Spiser ofte ris, pasta, kuskus med kylling, svinekjøtt, spinat, mais, gulrøtter, sjampinjong, paprika, tomater samt soltørkede, fersk urter som basilikum, melk erstattet jeg med havredrikk så spiser jeg frokostblanding og musli, avokado og salater, agurk, oliven, kjekt med kokosmelk, epler, svisker, mango, bananer, melon, Det er fortsatt mye man kan spisedet eneste problemet er godteri men jeg spiser søte havrekjeks
![]()
Husk at det varer ikke lenge, de fleste barna blir bedre mellom 3-6 mndJa, men jeg er så sykt kresen på hva jeg spiser, så lista mi blir en del mye kortere enn dinmen må jo bare prøve å få i meg noe, for å spise bare middag hver dag tviler jeg på bra :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk å pris!Husk at det varer ikke lenge, de fleste barna blir bedre mellom 3-6 mnd![]()
Mini er også ganske urolig etter måltid, til han har fått opp luft. Trøkker og sutrer mye.. Har kuttet løk og kål, og nå har jeg kuttet ut all melk.. Fikk også tips av helsesøster om å drikke amme te, fordi det skulle hjelpe på luften.. Spennende å se om det hjelper.. Syntes allerede at han gråter mye mindre, men mulig det er tilfeldig.
Hvor får jeg tak i det? En spesiell type du anbefaler ?Anbefaler Fennikel te istedeHjalp mykje bedre på junior her i gården.
Sent from my iPad using BV Forum
Hvor får jeg tak i det? En spesiell type du anbefaler ?

Kjøpt på helsebutikk - enten i pose eller laus. Eg tykkte at den lause ikkje var noko god, og likar best den i pose. Drikker ca 3-4 koppar om dagen, samt to koppar kamille te.
Det var noko i ammeteen som junior reagerte på slik at han vart verreKutta ut den og starta på fennikel og eg hadde fått ein ny sønn!
Vis vedlegget 56340
Slik en jada skal jeg kjøpe det i morgen
har du lagt om kostholdet på annet vis? tusen takk for tips
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤