Ammetåke!

Oi da:oops: her har jeg lagt bilnøklene på taket til bilen (ekstranøkkelen til bilen, nøkkel til takboks og nøkkel til huset til svigers:eek:) og vi har mistet de et sted "på veien":eek:

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg driver og kler på meg på vranga! Ikke bare på vranga, men gjerne bak fram også. Føler meg som en idiot når jeg står på butikken og plutselig ser at sømmene er på utsida :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg driver og kler på meg på vranga! Ikke bare på vranga, men gjerne bak fram også. Føler meg som en idiot når jeg står på butikken og plutselig ser at sømmene er på utsida :P

Dette gjør svigermor hele tiden :p og begynner å bli noen år siden sist hun ammet haha :p

Februar-14 mamma <3

Haha, fantastisk :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er på shopping og står å venta på heisen. Ser samtidig på nokon blomster da ei dame kjem bort og spør om ho skal hjelpa. Seie nei takk og at berre ser mens eg ventar på heisen. Da går det opp for meg at guttungen er heima, eg har ingen vogn og dermed ingen grunn til å måtte venta på heisen. Eg kan jo berre ta rulletrappa!

❤️Gutt 24.02.14❤️

Er på shopping og står å venta på heisen. Ser samtidig på nokon blomster da ei dame kjem bort og spør om ho skal hjelpa. Seie nei takk og at berre ser mens eg ventar på heisen. Da går det opp for meg at guttungen er heima, eg har ingen vogn og dermed ingen grunn til å måtte venta på heisen. Eg kan jo berre ta rulletrappa!

❤️Gutt 24.02.14❤️
Hahahahahaha XD

Februar-14 mamma <3

Samboer fant melka i skapet imorrest før han dro på jobb bare du katti drakk du melk sist å jeg bare igår morrest hvordan det? Kom hit litt går til skapet å ser melka samboer flirte godt å måtte nu flire av meg selv å :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Rart de ikke har stoppet meg på Kiwi ennå! Vet ikke hvor mange ganger jeg har snudd i døren da jeg oppdager bleiepakken under armen :( har bare skulle handle bleier, men kjøper jo alltid noe annet også.. Da havner bleiene under armen og de andre tingene i hånden, betaler det i hånden....... Lei av å snu i døren ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Går opp for å hente meg et glass, kommer ned og setter meg i tv-stua.... Uten glass! Aner ikke hva jeg har gjort oppe engang :p

Februar-14 mamma <3

Går opp for å hente meg et glass, kommer ned og setter meg i tv-stua.... Uten glass! Aner ikke hva jeg har gjort oppe engang :p

Februar-14 mamma <3
Haha det drr gjør så mye setter glasset på kjøkkenbenken å går ut i stua sett meg godt tilrette så ser jo at glasset ikke er der :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

.....gjett hvem som glemte flaskene på kok?!? Igjen!!! :p gikk bra da hehe :)

Februar-14 mamma <3

Snakker i telefonen og går rundt å leter høyt og lavt -endevender sofaen ++
Tilslutt spør samboeren min hva jeg leter etter, tar mobilen fra øret og freser: Mobilen min veeel! :o
Haha, NOEN fikk seg en god latter ja :p

Tilslutt spør samboeren min hva jeg leter etter, tar mobilen fra øret og freser: Mobilen min veeel! :o

Hahahhahahahahah:) nå fikk jeg meg en høylytt latter:p

Celia 11.01.14

Ikke uvant her hjemme.. Den dagen jeg spurte om mannen kunne ringe etter mobilen fikk jeg til svar fra han: er ikke vitsi å ringe før du lagt på!

Sent from my iPhone using BV Forum

Priceless :p:D

♡Maren 03.04.07 Henriette 12.01.14♡
☆taster fra telefon☆

Hvor lenge skal denne ammetåka henge i? :p
Slutta å amme for en mnd siden, da ville han ikke mer rett og slett :/
Hihi, men kan ikke si jeg er mindre surrete for det om ;p
*skylderfortsattpåammetåka*
I går tok jeg meg en god og lang dusj etter å ha prøvd meg som 5-barnsmamma fra fredag til søndag.
Setter meg i sofaen og skal nyte litt tv i fred og ro mens jeg drikker en kopp te.. Da går det opp for meg at jeg fortsatt har balsam i håret! *panne-klask*

I går tok jeg meg en god og lang dusj etter å ha prøvd meg som 5-barnsmamma fra fredag til søndag.
Setter meg i sofaen og skal nyte litt tv i fred og ro mens jeg drikker en kopp te.. Da går det opp for meg at jeg fortsatt har balsam i håret! *panne-klask*

Ammetåken går fra å være ammetåke til mammatåke :P

Hahaha :)

Back
Topp