Hahahaha!! Jeg klarer ikke slutte å le !!
Sent from my iPhone using BV Forum
Følte meg veldig smart når eg innså dette.... Hehe.. kanskje greit at eg har helt til februar før eg skal i jobb...
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha!! Jeg klarer ikke slutte å le !!
Sent from my iPhone using BV Forum
Dette gjør svigermor hele tidenJeg driver og kler på meg på vranga! Ikke bare på vranga, men gjerne bak fram også. Føler meg som en idiot når jeg står på butikken og plutselig ser at sømmene er på utsida
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg driver og kler på meg på vranga! Ikke bare på vranga, men gjerne bak fram også. Føler meg som en idiot når jeg står på butikken og plutselig ser at sømmene er på utsida
Sent from my iPad using BV Forum
Hahahahahaha XDEr på shopping og står å venta på heisen. Ser samtidig på nokon blomster da ei dame kjem bort og spør om ho skal hjelpa. Seie nei takk og at berre ser mens eg ventar på heisen. Da går det opp for meg at guttungen er heima, eg har ingen vogn og dermed ingen grunn til å måtte venta på heisen. Eg kan jo berre ta rulletrappa!
Gutt 24.02.14
![]()
Haha det drr gjør så mye setter glasset på kjøkkenbenken å går ut i stua sett meg godt tilrette så ser jo at glasset ikke er derGår opp for å hente meg et glass, kommer ned og setter meg i tv-stua.... Uten glass! Aner ikke hva jeg har gjort oppe engang
Februar-14 mamma <3
HahahhahahahahahSnakker i telefonen og går rundt å leter høyt og lavt -endevender sofaen ++
Tilslutt spør samboeren min hva jeg leter etter, tar mobilen fra øret og freser: Mobilen min veeel!
Haha, NOEN fikk seg en god latter ja
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Snakker i telefonen og går rundt å leter høyt og lavt -endevender sofaen ++
Tilslutt spør samboeren min hva jeg leter etter, tar mobilen fra øret og freser: Mobilen min veeel!
PricelessSnakker i telefonen og går rundt å leter høyt og lavt -endevender sofaen ++
Hvor lenge skal denne ammetåka henge i?
Slutta å amme for en mnd siden, da ville han ikke mer rett og slett :/
Hihi, men kan ikke si jeg er mindre surrete for det om ;p
*skylderfortsattpåammetåka*
I går tok jeg meg en god og lang dusj etter å ha prøvd meg som 5-barnsmamma fra fredag til søndag.
Setter meg i sofaen og skal nyte litt tv i fred og ro mens jeg drikker en kopp te.. Da går det opp for meg at jeg fortsatt har balsam i håret! *panne-klask*
HahahaHvor lenge skal denne ammetåka henge i?
Slutta å amme for en mnd siden, da ville han ikke mer rett og slett :/
Hihi, men kan ikke si jeg er mindre surrete for det om ;p
*skylderfortsattpåammetåka*
I går tok jeg meg en god og lang dusj etter å ha prøvd meg som 5-barnsmamma fra fredag til søndag.
Setter meg i sofaen og skal nyte litt tv i fred og ro mens jeg drikker en kopp te.. Da går det opp for meg at jeg fortsatt har balsam i håret! *panne-klask*