Ammetåke!

Jeg også føler meg helt på jordetom dagen. To dager siden skulle jeg gratulere en venn på Facebook med dagen. Skrev "hipp hurra for deg, håper du får en fin dag! Du ser ikke en dag eldre ut enn 20 år" (ca). Gikk litt fort i svingene når jeg innså at jeg hadde postet det som status på min egen profil :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også føler meg helt på jordetom dagen. To dager siden skulle jeg gratulere en venn på Facebook med dagen. Skrev "hipp hurra for deg, håper du får en fin dag! Du ser ikke en dag eldre ut enn 20 år" (ca). Gikk litt fort i svingene når jeg innså at jeg hadde postet det som status på min egen profil :P

Hahaha dagens!!:)

Celia 11.01.14

Jepp, da klarte jeg å glemme telefonen min på butikken :( herregud for et surrehue jeg er :(

Skulle gjøre det enkelt med pizza her om dagen, så eg gikk og bar på småen som vanlig, og hentet pizzaen i frysen.. Så sier eg til mamma at eg bare legger han i sengen mens eg er på kjøkkenet, så kan være han blir urolig... Jo sier jada, sitter i spisestuen og ser på meg.. Så legger eg pizzaen i sengen og går ut på kjøkkenet, åpner ovnen og flytter litt på gutten i armene mine og skjønner ikkje kor i pokker den pizzaen ble av........

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Hahahahaha herregud så jeg lo når jeg så dette for meg :)

Nei, har ikke merket noe til ammetåken denne gangen. Utrolig deilig å ha en baby som sover om natten :p

Yep, jeg var helt sikker på at det var fredag i dag, så jeg møtte opp på helsestasjonen i dag og kledde av babyen å var helt klar for veiing og vaksiner, men så sa dama bak skranka der at "du har ikke time før i morgen du". Da kjente jeg at jeg ville grave meg ned ass!!

Er like surrete som vanlig, jeg. Bomma på melet her om dagen, da jeg skulle lage pannekaker, så de ble grove. Faktisk ganske godt med bacon på. Ellers dro vi utenbys i konfirmasjon uten dressposen til gubben, der hans dress, min og Mai-Elines kjoler hang. Vi fikk iallefall shoppet litt i Tromsø.

Er like surrete som vanlig, jeg. Bomma på melet her om dagen, da jeg skulle lage pannekaker, så de ble grove. Faktisk ganske godt med bacon på. Ellers dro vi utenbys i konfirmasjon uten dressposen til gubben, der hans dress, min og Mai-Elines kjoler hang. Vi fikk iallefall shoppet litt i Tromsø.
Jeg har aldri spist pannekaker med noe annet enn bacon :P det er kjempegodt! :D

Liker ikke bacon jeg :p ødelegge gode pannekaker med slikt! :p

Februar-14 mamma <3

Dro på butikken i går uten lommeboka.. Måtte kjøre hjem igjen og hente penger.. Litt dumt siden det var jo svigermor som passet på barna.. Og for noen dager siden mens jeg snakket med vesla måtte jeg også hjelpe storebroren spise pizza og samtidig snakket jeg med mannen min plutselig hører jeg at vesla skriker sint, ser på henne og oppdager da at jeg prøver å pute pizzaen i hennes munn ;0 heldigvis var hun smartere enn mamma hehehehe:laughing021

Ammehjernen slår til igjen!
Var på ferie i Spania -La Manga. Parkerer leiebilen, tar ungene utav bilen, tar kofferten utav for å hente flipflopper (skal spise litt før vi pakker ut i leiligheten) og går på restaurant..Glemmer kofferten på utsiden av bilen og den blir jo seff stjålet!! :o

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skulle spise frokost -havregryn med litt sukker og melk :)
Tar MEL i stedenfor sukker!! :o
Haha, fantastisk!
Smakte ikke heeeelt det samme :p

Æsj :p

Februar-14 mamma <3

Skulle spise frokost -havregryn med litt sukker og melk :)
Tar MEL i stedenfor sukker!! :o
Haha, fantastisk!
Smakte ikke heeeelt det samme :p

Prøv corn flakes med salt i stedet for sukker du... Det var skikkelig pyton, haha :D

... Skal slenge en fjordland middag i mikroen... Resulterer i pappen rundt i mikroen og middagen i papirbosset... Eg hadde til og med laget hull i pappesken.....

Fikk plutselig telefon fra familie som bor en annenplass i landet at de var her om en time! Fikk da litt panikk da jeg kom på jeg hadde lovet at de skulle få sove her denne uken.. Dette var på søndag, ikke hadde jeg handlet eller gjort klar huset

Var en effektiv time hvor jeg fikk vasket over bad, gjesterommene og reie opp senger! Måtte beklage at vi hadde lite utvalg av mat i huset, rund stykker og hvitost!

Godt butikken åpnet tidlig i går :)

... Skal slenge en fjordland middag i mikroen... Resulterer i pappen rundt i mikroen og middagen i papirbosset... Eg hadde til og med laget hull i pappesken.....

Hahahaha!! Jeg klarer ikke slutte å le !!

Back
Topp