Ammetåke!

Når du slipper en i buksa fordi lillemann bæsja i bleia. Neida! Gjorde ikke det, men holdt på! Trykketrangen sitter dypt ;)

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Mannfolka får visst "ammetåke" de og. Sambo var på clas ohlson og skulle kjøpe tastatur. Han gikk til kassen, betalte og gikk.
Han glemte av det han hadde kjøpt. Så mannen bak kassa kom løpende etter oss. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

.... Går rundt med en konstant følelse av å ha glemt noe.........

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Når du er i ferd med å sette glasset inn i fryseren i stede for i oppvaskemaskinen..

Når du sier du skal på kontroll med bebis 5.februar i stede for 5.mai..

Sambo har også et snev av ammetåke. Han skulle helle vaniljesaus over geleen som han hadde i en skål. Han helte i stede vaniljesausen i brusglasset sitt :D haha

Sent from my iPad using BV Forum

Gubben ringte her om dagen og fortalte at han hadde mistet nøklene. Kom hjem og hentet reservenøkkelen til bilen for å oppdage at nøklene stod i tenningen npr han satt seg inn :p litt ammetåke der også kanskje ;)

Februar-14 mamma <3

Var på besøk hos mamma da jeg holdt den ene katten, og etter en stund så jeg at jeg satt å byssa henne.. Katten så i alle fall veldig fornøyd ut hehe :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hahaha, dette kunne jeg og prestert å gjøre tror jeg :)

Har en stor orkide jeg har fått hjemme.. Eier ikke grønne fingre.. Så at planten så veldig tørr ut når vi satt å så på tv.. Sa til sambo: Kanksje vi burde amme planten.. Noe talefeil;)
Apropo talefeil... Jeg presterte å si at jeg skulle bare legge ungen i OVNEN så kommer jeg!! Ovnen=vognen selvfølgelig, men herregud da. Mannen så LITT rart på meg da ja...

Hihi, godt vi er flere i samme båt! ;)

I dag bar jeg på Casper (1,5år) mens sambo bar på Felix.. Jeg var på vei for å pusse tennene til Casper i det sambo skulle fortelle noe. Stopper opp for å følge med på hva han sier.
Felix gråter og jeg står å busser.. Da bryter sambo ut i latter og minner meg på at det er han og ikke jeg som holder Felix -ungen som gråter!! ;D
Stakkar Casper satt på hofta mi og humpet opp og ned :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe, jeg har også fått beskjed om at jeg står å gynger når mini skriker, uten at jeg holder han :p

Snakk om å være lur satt inn flaska i mikroen satt den på 20sek skal gå å hente noe så kommer jeg på at jeg har glemt å ha i mme følte meg ganske lur da :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Haha.. dette er så morsom tråd. Ler meg skakk hver gang jeg går inn her.

Kunne ikke finne tlfen min, så jeg ba sambo om å ringe meg... Joda da ringte det fra kjøleskapet!! :p

haha vet ikke hvor mange ganger jeg selv har gjort det :P

haha det ringer på mobilen min jeg kan høre den ringer men jeg finner den ikke så jeg leiter å leiter så ser jo samboer at jeg har den i baklomma snakk om å være lur å mobilen vibrete å men jeg merket ikke det. haha :p

Du vet du har ammetåke når:
Du står inne på butikken med tvillingvogna i ei hånd og handlekorga i den andre (i går).. Står med nesen begravd i kjøttdisken mens du vugger vogna for å få baby til å slutte å gråte. Først etter noen minutt oppdager du at det er feil vogn du vugger på -nytter ikke å vugge varene i søvn!! :p

Flere ammehjerner her? ;)

haha det samme har jeg gjort. Stod og vugget babyklær på kappahl :P

Ammetåka slår til igjen!! :p
Skulle slappe av litt i går kveld etter at ungene var lagt i seng.. Tar en rask dusj, på med joggebuksa og smører ansiktet inn med ei leire ansiktsmaske :D
Går opp for å sette på tv'n og får for meg at "ååh, må sjekke postkassa"
Labber ut for å hente posten, først når jeg kommer inn og ser meg i speilet skjønner jeg hvorfor naboen stirra så fælt!!! *flau!*

Ammetåka slår til igjen!! :p
Skulle slappe av litt i går kveld etter at ungene var lagt i seng.. Tar en rask dusj, på med joggebuksa og smører ansiktet inn med ei leire ansiktsmaske :D
Går opp for å sette på tv'n og får for meg at "ååh, må sjekke postkassa"
Labber ut for å hente posten, først når jeg kommer inn og ser meg i speilet skjønner jeg hvorfor naboen stirra så fælt!!! *flau!*

Hahah, morsomt :p

Skulle poste noe (med bilde) på lukket gruppe på fb....legger det ut på min egen wall!! :o *flauflau*
Å herreguuuud jeg har så ekstrem ammehjerne for tiden :p
Sambo ler av meg støtt og stadig for jeg stokker om på ordene i en setning osv. -han sier: Skulle ha betalt noen for å filme deg en hel dag!! Haha ;p

Skulle gjøre det enkelt med pizza her om dagen, så eg gikk og bar på småen som vanlig, og hentet pizzaen i frysen.. Så sier eg til mamma at eg bare legger han i sengen mens eg er på kjøkkenet, så kan være han blir urolig... Jo sier jada, sitter i spisestuen og ser på meg.. Så legger eg pizzaen i sengen og går ut på kjøkkenet, åpner ovnen og flytter litt på gutten i armene mine og skjønner ikkje kor i pokker den pizzaen ble av........

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Skulle til legen med datteren min. Parkerer bilen og skal til å betale parkeringa da jeg kommer på at jeg har glemt noe veldig viktig. Nemmelig jenta!! Måtte kjøre i hu og hast opp til barnehagen og hente jenta. Rakk heldigvis timen.

Når du slipper telefonen i do!!!!

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Back
Topp