Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, dette kunne jeg og prestert å gjøre tror jegVar på besøk hos mamma da jeg holdt den ene katten, og etter en stund så jeg at jeg satt å byssa henne.. Katten så i alle fall veldig fornøyd ut hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Apropo talefeil... Jeg presterte å si at jeg skulle bare legge ungen i OVNEN så kommer jeg!! Ovnen=vognen selvfølgelig, men herregud da. Mannen så LITT rart på meg da ja...Har en stor orkide jeg har fått hjemme.. Eier ikke grønne fingre.. Så at planten så veldig tørr ut når vi satt å så på tv.. Sa til sambo: Kanksje vi burde amme planten.. Noe talefeil![]()
Hihi, godt vi er flere i samme båt!
I dag bar jeg på Casper (1,5år) mens sambo bar på Felix.. Jeg var på vei for å pusse tennene til Casper i det sambo skulle fortelle noe. Stopper opp for å følge med på hva han sier.
Felix gråter og jeg står å busser.. Da bryter sambo ut i latter og minner meg på at det er han og ikke jeg som holder Felix -ungen som gråter!! ;D
Stakkar Casper satt på hofta mi og humpet opp og ned
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
haha vet ikke hvor mange ganger jeg selv har gjort detKunne ikke finne tlfen min, så jeg ba sambo om å ringe meg... Joda da ringte det fra kjøleskapet!!
haha det samme har jeg gjort. Stod og vugget babyklær på kappahlDu vet du har ammetåke når:
Du står inne på butikken med tvillingvogna i ei hånd og handlekorga i den andre (i går).. Står med nesen begravd i kjøttdisken mens du vugger vogna for å få baby til å slutte å gråte. Først etter noen minutt oppdager du at det er feil vogn du vugger på -nytter ikke å vugge varene i søvn!!
Flere ammehjerner her?
Hahah, morsomtAmmetåka slår til igjen!!
Skulle slappe av litt i går kveld etter at ungene var lagt i seng.. Tar en rask dusj, på med joggebuksa og smører ansiktet inn med ei leire ansiktsmaske
Går opp for å sette på tv'n og får for meg at "ååh, må sjekke postkassa"
Labber ut for å hente posten, først når jeg kommer inn og ser meg i speilet skjønner jeg hvorfor naboen stirra så fælt!!! *flau!*