Bkno2705272
Flørter med forumet
Noen som har begynt med nattavvenning ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er ikke meninga å ikke gi dem melk da... ? At de skal lære seg å spise på dagen og ikke natta? Å gi flaske med melk er man jo like langt? Heller tilby vann slik at man ikke starter er ny vane ? Hvor gammelt er barnet?Begynner i natt, tror jeg har klart å pumpe ett tilstrekkelig natt-lager nå![]()
Hvor gammel er hun?Begynner imorgen natthun har fått pupp i senga når hun skal sovne (skal prøve å bytte ut med flaske) så blir det vell pupp når jeg legger meg. Så har hun brukt å fått pupp 3(!) ganger på natten (skal kutte ned til 1 i starten, flaske). Så får vi ta det derifra, er spent altså... Begynner vell å kutte gradvis ned så det ikke blir en så brå overgang. Når nattammingen er kuttet, blir det egen seng på henne. Ser for meg det blir en krig fremover
![]()
Vi har sikkert alle mann forskjellige metoder vi føler fungerer for ossMen er ikke meninga å ikke gi dem melk da... ? At de skal lære seg å spise på dagen og ikke natta? Å gi flaske med melk er man jo like langt? Heller tilby vann slik at man ikke starter er ny vane ? Hvor gammelt er barnet?
Nei, det får gå av seg selv. Vil hun ha pupp, så skal hun få.
Hs sa at flaske ville kutte antal måltid om man hadde mange. For mye av det var nok kos og ikke at de var skrubbsultne. Så førtst få over på flaske, og derretter kutte ned på antall om ikke dette da skjedde av seg selvMen er ikke meninga å ikke gi dem melk da... ? At de skal lære seg å spise på dagen og ikke natta? Å gi flaske med melk er man jo like langt? Heller tilby vann slik at man ikke starter er ny vane ? Hvor gammelt er barnet?
Skulle ønske jeg kunne gjøre det sånn, men begynner å bli desperat etter søvn da jeg stort sett har sovet kun 2 timer sammenhengende siden mars.. :/Nei, det får gå av seg selv. Vil hun ha pupp, så skal hun få.
Samme her. Ingen flaske elsker. Våknet nå og ville ha pupp etter 3t i sengen. Tilbydde flaske. Det ville hun ikke ha! Sint en liten stund, men så la hun seg til å sove igjen.Vi har sikkert alle mann forskjellige metoder vi føler fungerer for ossjeg føler at for oss blir det riktig og kutte pupp i første omgang, men tilby melk i flaske i senga om han er tørst. Han er ingen flaske-elsker når det kommer til melk, men vann elsker han. Jeg hører til på denne forumgruppa - altså baby er marsbaby.
Vet du, det som passer for deg er helt riktig! Ikke få dårlig samvittighet av at noen velger å fortsette med nattamming. Det er helt individuelt det der. Jeg har sliti masse med søvn siden jenta mi ble født for 7 mnd siden nå er jeg helt utslitt og velger å kutte ut. Dette for at jeg skal kunne fungere som normalt på dagtid. For meg har det vært tortur å måtte våkne opp til 3 -4 ganger på natta. Ikke alle har det sånn. Dessuten har jenta mi hatt masse matlyst på dagen og spiser seg god og mett til hvert måltid, noe hun ikke gjorde når vi ammet om natten! Så jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt! Tror det skal mye til altså for at de skal sulte ihjæl på natta liksomSkulle ønske jeg kunne gjøre det sånn, men begynner å bli desperat etter søvn da jeg stort sett har sovet kun 2 timer sammenhengende siden mars.. :/
He he.. Helt klart!Vi har sikkert alle mann forskjellige metoder vi føler fungerer for ossjeg føler at for oss blir det riktig og kutte pupp i første omgang, men tilby melk i flaske i senga om han er tørst. Han er ingen flaske-elsker når det kommer til melk, men vann elsker han. Jeg hører til på denne forumgruppa - altså baby er marsbaby.
Takk for fine ordVet du, det som passer for deg er helt riktig! Ikke få dårlig samvittighet av at noen velger å fortsette med nattamming. Det er helt individuelt det der. Jeg har sliti masse med søvn siden jenta mi ble født for 7 mnd siden nå er jeg helt utslitt og velger å kutte ut. Dette for at jeg skal kunne fungere som normalt på dagtid. For meg har det vært tortur å måtte våkne opp til 3 -4 ganger på natta. Ikke alle har det sånn. Dessuten har jenta mi hatt masse matlyst på dagen og spiser seg god og mett til hvert måltid, noe hun ikke gjorde når vi ammet om natten! Så jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt! Tror det skal mye til altså for at de skal sulte ihjæl på natta liksomgjør det som passer for deg, det går seg til etterhvert! De skal ikke trenge mat på natta når de spiser på dagen. Flere sier også at tarmene deres trenger hvile på natta akkurat som deg og meg!
Hi hi... Det går seg tilTakk for fine ordLitt godt å ikke være den eneste som begynner avvenning så tidlig. Jenta mi er og en storspiser på dagen! Skjønner ikke hvordan hun får plass til all den maten når jeg ser for meg størrelsen på magesekken hennes
![]()