Mammalykke123
Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva du egentlig vil gå?Har gått 1året før, i 2014 men siden de ikke har linjen jeg egentlig vil gå der jeg bor så må jeg begynne helt på nytt, er så kjedelig
HudpleieHva du egentlig vil gå?
Ah, men da må du flytte? Det er vel ikke praktisk. Husker jeg selv vurderte det en tidHudpleie
Sant det. Hadde dere råd til leilighet altså grattisJepp, må noen timer bort fra familien da :/
Pluss jeg og bf kjøpte leilighet i mai, så føler det blir så bortkastet vist jeg flytter for å gå skole haha, så føler jeg meg også så slem vist jeg tar med sønnen min
Hehe, er nok bf som kjøpte, men jeg bor nå der så sier viSant det. Hadde dere råd til leilighet altså grattis
Hehe hvor gammel er han?Hehe, er nok bf som kjøpte, men jeg bor nå der så sier vi
Tusen takk!
24Hehe hvor gammel er han?
Samme som min samboer det xD
Heheh, hvor gammel er du?Samme som min samboer det xD
Bare gelm detSamme som min samboer det xD
Er vell snart 24 jeg også xD haha som våre samboere hvor lenge var dere sammen før du ble gravid?Heheh, hvor gammel er du?
Så den etter jeg svarte xDBare gelm det
9mnd, dere da?Er vell snart 24 jeg også xD haha som våre samboere hvor lenge var dere sammen før du ble gravid?
Nesten 3 år vi hadde 3,5 år 3 dager etter mini ble født9mnd, dere da?
KoseligNesten 3 år vi hadde 3,5 år 3 dager etter mini ble født
Ja tiden går så altfor fort hvordan blir det med skolen din hvis du blir gravid å får nytt barn i løpet av skoleåret?Koselig
Er ikke helt sikker, har hørt man får permisjon.. Men tenker å time det litt med skolen å da, litt kjipt å få termin midt i skoleåretJa tiden går så altfor fort hvordan blir det med skolen din hvis du blir gravid å får nytt barn i løpet av skoleåret?
Son sommer/ høst barn?Er ikke helt sikker, har hørt man får permisjon.. Men tenker å time det litt med skolen å da, litt kjipt å få termin midt i skoleåret