Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjorde han når han ikke var interessert? Snur seg vekk?
Så veldig tydelig da.. Min snur seg vekk av og til men ikke hele tidenHan spøtta og frøsa og nekta å ta puppen. Snudde seg vekk og sprella med armer og bein for å komme seg bort fra hele puppen.
Veldig fornøyd med 9 mnd jeg, selv om planen var 1 årSamme her!
Jobber du også? Jeg fant ut at nattamming ikke var så praktisk når man må tidlig opp på jobb1 år på onsdag og ammer enda dag og natt
Hva jobber du med? Jeg savner å være hjemme snart slutt på ammefriNei jeg er hjemme, jobber av og til. Hehe
Kan jo være det går bra da hvis du syntes det er ille å gå på skole kan du jo studere som privatist. Men ikke mye tid med smårollinger på dagtid. Hva linje har du tenkt?Jobber i saladmaster (selger), men skal begynne på vidregående til høsten nå, gruer meg
Off nei, tenker bare å bite i det sure eplet i å gå skole, får jo sosialisert meg å da så det er nå bra har tenkt på design, første åretKan jo være det går bra da hvis du syntes det er ille å gå på skole kan du jo studere som privatist. Men ikke mye tid med smårollinger på dagtid. Hva linje har du tenkt?
Det blir jo spennende da jeg husker jeg trivdes best på videregående fremfor barne og ungdomsskolenOff nei, tenker bare å bite i det sure eplet i å gå skole, får jo sosialisert meg å da så det er nå bra har tenkt på design, første året