Ammer dere fortsatt ?.

Niks. Snuppa her avvente seg selv. Først på dagtid i sommer, og så på natt ca 1 mnd etter. Var vel 7mnd kanskje siste gang hun drakk :)
 
Jeg er nesten fristet til å slutte. Nå med tenner oppe og nede så er sugegrepet hans ikke så veldig behagelig lengre. Må putte av og på som i starten igjen. Nesten som å lære å suge på nytt..
 
Det bites her også, men vet av erfaring at det går over.

Ammer fortsatt begge ungene mine. De er 9 mnd og 2 år+9mnd. Har aldri planlagt det og har heller ingen plan for avslutning.
 
Amma første til han var 2år og 4 mnd ca kanskje litt lengre husker ikke helt ... Han beit jo kanskje maks to ganger gjennom hele ammings prosessen.. Vi ammer fortsatt ho har for det meste sluttet og bite nå men blir mye kose pupp... Og disse puppa ser helt herja ut etter amme biting og kloring :p venter jo en til i mai så er jo litt fristende og stoppe før det evt .. vett ikke hvor hektisk det er og skulle amme to stykker i forskjellige aldere. Har jo i tillegg en på 4! men til nå vil ikke mi ha vann på flaske en gang ikke juice ikke smoothie ikke Nell, har prøvd forskjellige flasker men nope... Hun bare biter på de ser på meg lurt og ler :p har jo ikke hjerte til å si nei til at hun kan få pupp spesielt ikke når hun gråter, og hun må jo ha drikke når ho ikke vil ha noe anna, mamma hjerte gir etter da så klart<3 men etter fylte et år har jeg lyst og forsøke og trappe ned ! :).
 
Han spøtta og frøsa og nekta å ta puppen. Snudde seg vekk og sprella med armer og bein for å komme seg bort fra hele puppen.
Så veldig tydelig da.. Min snur seg vekk av og til men ikke hele tiden
 
Sluttet da han var 9 mnd, han bare tullet og ville kun ha på natten men det førte til at han ikke spiste ordentlig på dagen.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Har visst slutta nå ser det ut til. Har ammet nesten bare om natta de siste to månedene (fått flaske på dagtid), men så har det i et par uker vært bare annenhver natt. Dette tror jeg var tredje natta på rad uten pupp. Litt vemodig, men egentlig helt okei også. Var mye biting og tull nå på slutten, men ville nok fortsatt om hun ikke slutta selv.
 
Huff må være dumt med bitingen og tull
 
Mi biter også enda og har fått tre til tenner oppe..har bete og klort opp hele. Puppen min og hun vil helst ligge der hele dagen :p .. og nå virker det som hun har fått sopp/Trøske i munnen ... Så ho har vært veldig sint og grinete.. men hun tar jo ikke flaske og er jo lite vits og tilvenne ho mme nå ?? Så får fortsette til ho er året da :p er jo 21 uker gravid og veldig øm i puppen av den grunn også .. meeen alt for disse søte små <3
 
Jobber i saladmaster (selger), men skal begynne på vidregående til høsten nå, gruer meg :(
Kan jo være det går bra da :) hvis du syntes det er ille å gå på skole kan du jo studere som privatist. Men ikke mye tid med smårollinger på dagtid. Hva linje har du tenkt?
 
Kan jo være det går bra da :) hvis du syntes det er ille å gå på skole kan du jo studere som privatist. Men ikke mye tid med smårollinger på dagtid. Hva linje har du tenkt?
Off nei, tenker bare å bite i det sure eplet i å gå skole, får jo sosialisert meg å da så det er nå bra :D har tenkt på design, første året
 
Off nei, tenker bare å bite i det sure eplet i å gå skole, får jo sosialisert meg å da så det er nå bra :D har tenkt på design, første året
Det blir jo spennende da :) jeg husker jeg trivdes best på videregående fremfor barne og ungdomsskolen :)
 
Back
Topp