Ammepute

Ungmamma

Andre møte med forumet
Er det noen som kan anbefale en ammepute, og gjerne si noe om den? :-) Begynner å bli tungt å holde lillegutten uten noe støtte.. Blir kjempe glad hvis dere kan sette linker , og selvfølgelig for tips også :-D

Doomoo ja :-) den er helt super

Cozyfix, en fast "pute" som du fester rundt magen din så den sitter som et skudd og sklir ikke vekk slik andre ammeputer gjør.

Jeg har en fra Kid, den er ikke sånn superfast, men jeg liker den :) har ikke prøvd noen andre da, men jeg bruker den til alt :) som bord, "vegg" så ikke frøkna ruller ut av sofaen, til amming osv :) og man kan enkelt ta av trékket og hive det i vaskemaskinen :)

Jeg har en fra Kid, den er ikke sånn superfast, men jeg liker den :) har ikke prøvd noen andre da, men jeg bruker den til alt :) som bord, "vegg" så ikke frøkna ruller ut av sofaen, til amming osv :) og man kan enkelt ta av trékket og hive det i vaskemaskinen :)
Fikk låne den på SH mens jeg var der. Dessverre hadde jeg allerede kjøpt en "vanlig" ammepute hjemme, men den brukte jeg kun et par ganger for den bare skled vekk.

Jeg har en sånn "vanlig" en. Ja, positivt at man kan vaske trekket, men den funker for dårlig for meg. Men gidder ikke å kjøpe ny nå.

Jeg har også Doomoo, veldig fornøyd med den. Men jeg brukte den bare i starten, kanskje første mnd ca. Jeg syntes det var tyngst i starten, tror amme-musklene mine har blitt sterkere i takt med at snuppa har vokst :D

Jeg har en sånn "vanlig" en. Ja, positivt at man kan vaske trekket, men den funker for dårlig for meg. Men gidder ikke å kjøpe ny nå.
Jeg bruker ikke helt den "tradisjonelle" ammestillingen, hun sitter litt mer rett opp, så da funker den jeg har bra :)

Cozyfix, en fast "pute" som du fester rundt magen din så den sitter som et skudd og sklir ikke vekk slik andre ammeputer gjør.
Jeg har denne :) helt fantastisk. Er mange helsestasjoner som anbefaler denne.

Denne er også super: My Breast Friend. Jeg har tvillingvarianten. Suoerstødig. Skal prøve å linke http://lilleprinsen.no/My-Brest-Friend-1mmepute?gclid=CIzOgJ7r_cUCFcbDcgod-HIAOA
Du trenger forresten ikke holde armen under barnet som på bildet. Jeg pleier å legge barnet rett på puta og ha begge hendene fri. Da jeg ammet tvillingene kunne jeg legge den ene til brystet, så la han så stødig at jeg lett kunne bruke begge armene til å legge til neste tvilling :)

Back
Topp