Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cozyfix, en fast "pute" som du fester rundt magen din så den sitter som et skudd og sklir ikke vekk slik andre ammeputer gjør.
Fikk låne den på SH mens jeg var der. Dessverre hadde jeg allerede kjøpt en "vanlig" ammepute hjemme, men den brukte jeg kun et par ganger for den bare skled vekk.En venninne skryter veldig av den!
Jeg har en fra Kid, den er ikke sånn superfast, men jeg liker denhar ikke prøvd noen andre da, men jeg bruker den til alt
som bord, "vegg" så ikke frøkna ruller ut av sofaen, til amming osv
og man kan enkelt ta av trékket og hive det i vaskemaskinen
![]()
Fikk låne den på SH mens jeg var der. Dessverre hadde jeg allerede kjøpt en "vanlig" ammepute hjemme, men den brukte jeg kun et par ganger for den bare skled vekk.
Jeg bruker ikke helt den "tradisjonelle" ammestillingen, hun sitter litt mer rett opp, så da funker den jeg har braJeg har en sånn "vanlig" en. Ja, positivt at man kan vaske trekket, men den funker for dårlig for meg. Men gidder ikke å kjøpe ny nå.
Jeg har denneCozyfix, en fast "pute" som du fester rundt magen din så den sitter som et skudd og sklir ikke vekk slik andre ammeputer gjør.
Signerer! Veldig fornøyd med Doomoo sinDoomoo sin passe fast og veldig stødig!
Du trenger forresten ikke holde armen under barnet som på bildet. Jeg pleier å legge barnet rett på puta og ha begge hendene fri. Da jeg ammet tvillingene kunne jeg legge den ene til brystet, så la han så stødig at jeg lett kunne bruke begge armene til å legge til neste tvillingDenne er også super: My Breast Friend. Jeg har tvillingvarianten. Suoerstødig. Skal prøve å linke http://lilleprinsen.no/My-Brest-Friend-1mmepute?gclid=CIzOgJ7r_cUCFcbDcgod-HIAOA