Ammebh ?

Er det innlegg i bravado bhene? Noen som har erfaring med desse? Ser de vinner alle mulige tester, men de ser jo ganske behagelige ut har jeg funnet ut :)
Har nettopp kjøpt en bravado m innlegg. Kjempegod nå når magen sitter så høyt opp. Brystene sitter på plass og det ser pent ut også med klær. Veldig behagelig og anbefales! Skal gå til innkjøp av en til.

Har kjøpt lupoline på ebay, kjempepene!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Last edited:
Noen som har bestilt med glamom, prøvde å måle etter deres mål. Men størrelsen ble da helt på jordet... Hihi:p plutselig a-cup og er d-cup.... Så tørr ikke å bestille. Men de ser jo svært lekre ut...

Sent from my iPad using BV Forum

Noen som har bestilt med glamom, prøvde å måle etter deres mål. Men størrelsen ble da helt på jordet... Hihi:p plutselig a-cup og er d-cup.... Så tørr ikke å bestille. Men de ser jo svært lekre ut...

Sent from my iPad using BV Forum

Tror det var noen på Facebook gruppa som hadde kjøpt det, men må vare oppmerksomme på at moms kommer i tillegg til prisen som står der, tror det var momsen. BH'ene hennes ble iallfall dyrere enn forventet.. Så de er tydeligvis ikke fra Norge.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt fra glammom og tatt de i bruk! De er veldig gode og behagelige på! Er to små spiler i siden men de merker en ikke
Hva ble prisen til syvende og sist? Fikk du etterkrav på toll etc?

Det kom ett lite ekstrabeløp i toll, husker ikke eksakt. Men de er sendt fra Sverige. Beløpet var ikke på så mye at jeg reagerte ;-)

Back
Topp