Ammebh ?

I dag bestilte jeg noen amme-bher på ebay i min størrelse. Alle snakker om disse digre puppene, men det er den største skuffelsen i hele svangerskapet, mine har ikke vokst en smule, om mulig er de bare enda slappere :( Så jeg har ikke store håpet. Og det er uaktuelt å bare ha vanlige topper som kan åpnes, er avhengig av både spiler og polstring for å føle meg særlig feminin. Blir kanskje noen slike daffe-greier til hjemmebruk den første tiden, men...

Greit å vite at de har på feks Cubus og Kappahl, selv om jeg også er pessimistisk ift de mindre ordinære størrelsene. Er ikke lett å finne 75F i kjedebutikkene, nei.
Hvis du bruker 75F, så gjør det kanskje ikke noe om de ikke vokser så mye, du er jo ganske "blessed" fra starten da ;)

Fornøyd med sparkjøp sine :) hater H&M sine, knager til sår. og den fra Cubus følte jeg at puppene hanh på knæra :-P

Hehe, jeg hadde de tynne fra h&m sist de var komfortable men puppene lignet ikke grisen. Hadde også to forskjellige utgaver fra Cubus som ikke ble brukt i de hele tatt, de var helt grusomme. En av de var litt penere med blonder, mens den andre var glatt og elastisk. Fysj, jeg har fått troen på glammon, selv om fargene var litt i drøyeste laget.. Jaja !

Hvordan gjør dere det med størrelser, blir dere målt? Hos meg har de jo endret seg en del:p
Kommer dere til å kjøpe nye enda nermere fødsel?

De anbefaler å vente til noen dager etter fødsel. De første dagene før melken får stabilisert seg så er jurene så harde som stein og gigantiske. Men etter noen dager så får man normalmengde melk og da først vet man hvilken cupstørrelse man trenger osv.

I dag bestilte jeg noen amme-bher på ebay i min størrelse. Alle snakker om disse digre puppene, men det er den største skuffelsen i hele svangerskapet, mine har ikke vokst en smule, om mulig er de bare enda slappere :( Så jeg har ikke store håpet. Og det er uaktuelt å bare ha vanlige topper som kan åpnes, er avhengig av både spiler og polstring for å føle meg særlig feminin. Blir kanskje noen slike daffe-greier til hjemmebruk den første tiden, men...

Greit å vite at de har på feks Cubus og Kappahl, selv om jeg også er pessimistisk ift de mindre ordinære størrelsene. Er ikke lett å finne 75F i kjedebutikkene, nei.

Jeg er også 75 E/F og min har heller ikke vokst noe.

Jeg er forøvrig fornøyd med det!

Jeg holder på å døøøø av sårhet/ømhet, har fryktelig vondt i kanten med bh`n/ribbebeina...magen er komt så høyt opp at alt blir presset sammen, spesielt når jeg sitter!!! ..Trenger en god og fin bh som puppene ikke ser ut som missfoster i!! Bravado sin var behagelig, men ser helt forferdelig ut uttapå kle :(

Jeg har alltid hat små, så det føles så rart å kunne kjenne brystene på magen :P Hvis jeg sitter eller lener meg framover uten BH, så kan jeg kjenne at de kommer borti den digre magen min. Må vel og merke si at magen min er ganske høy, så den starter å stikke ut rett under brystene mine og stikker langt utenfor ribbeina mine. Ganske sykt egentlig at jeg har blitt så stor :P

Da jeg ammet sist brukte jeg samme cup str som normalt, da jeg egentlig bruker en liten c, ble de en stor c :) Har såååå lyst å fylle de opp når jeg er ferdig å leke meieri, men det virker så skummelt!

Da jeg ammet sist brukte jeg samme cup str som normalt, da jeg egentlig bruker en liten c, ble de en stor c :) Har såååå lyst å fylle de opp når jeg er ferdig å leke meieri, men det virker så skummelt!

Jeg tror nok jeg kommer til å løfte og fylle ut litt når jeg har trent meg ned til den størrelsen jeg vil være. Av erfaring så er puppene mine som tomme majonesposer etter amming og vektnedgang. Not very sexy :P Og ikke så lett å finne klær som sitter fint heller.

Jeg tror nok jeg kommer til å løfte og fylle ut litt når jeg har trent meg ned til den størrelsen jeg vil være. Av erfaring så er puppene mine som tomme majonesposer etter amming og vektnedgang. Not very sexy :P Og ikke så lett å finne klær som sitter fint heller.
Ja det er liksom ikke det helt store når de blir tomme for melk og hverdagen kommer tilbake :(

Jeg selger fire amme-bher i str 75E. Veldig gode, egentlig, men de blir nok litt knappe, trodde det var 75F. 200,-/stk

Vedlegg

• ammebh.jpg
    ammebh.jpg
    56,7 KB · Visninger: 29
Er det innlegg i bravado bhene? Noen som har erfaring med desse? Ser de vinner alle mulige tester, men de ser jo ganske behagelige ut har jeg funnet ut :)

Jeg kjøpte et par ammebh uten spiler på Lindex som ser helt ut som en treningsbh og er like behagelige. Jeg kommer til å hamstre disse for har kjøpt så mange ubehagelig i det siste som jeg bare måtte kaste :D
Tror de var nye for jeg finner ikke bilde på hjemmesiden dems, men det var en to pack til ca 240kr i str. S M L

Takk for svar :) ja det begynner å haste med den handlingen nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp