Ammebh ?

går jo an å kjøpe en med spiler til "spesielle" anledninger, for melkegangene blir vel ikke tettet med en gang. Så går det an å ha med seg en uten spiler i stellevesken om behovet for å skifte kommer.

Kjøpte en idag på Lindex som er helt spilefri. Beklager dårlig bilde men har ikke blitz på ipaden :p

WOW!!! Den fra Cubus er helt herlig å ha på:-) Det blir nok flere av de etterhvert;-)

WOW!!! Den fra Cubus er helt herlig å ha på:-) Det blir nok flere av de etterhvert;-)

Er 25% på den, alt undertøy :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Var noen veldig fine der :) har du prøvd dem, vet du om de er gode på?? Ser at de som jeg liker har spiler i seg...lurer på hvordan det er med spiler og amming, har hørt at det kan tette melkekanalene?!
Jeg har kjøpt fra glammom og tatt de i bruk! De er veldig gode og behagelige på! Er to små spiler i siden men de merker en ikke

Er 25% på den, alt undertøy :)

♧ Sendt fra app'en ♧
Ja, jeg burde egentlig handle mange nå, men jeg aner jo ikke hvordan brystene blir når melka setter igang;-) Så jeg venter:-)

Typisk! Det er de med spiler som jeg liker best :(
Skal du bruke med spiler bør du prøve å gå uten når du er hjemme. For de med spiler klemmer noe mer på brystene og kan føre til økt fare for bryst betennelse. Men du er jo ikke dømt altså. Men kanskje greit å ha et spilefritt alternativ til å ha hjemme. :-)

Fikk Bravado bh'n min tidligere i uken, kjempe digg å gå med, men puppene ser ut som 2 missfoster i de :S

♧ Sendt fra app'en ♧

Skal du bruke med spiler bør du prøve å gå uten når du er hjemme. For de med spiler klemmer noe mer på brystene og kan føre til økt fare for bryst betennelse. Men du er jo ikke dømt altså. Men kanskje greit å ha et spilefritt alternativ til å ha hjemme. :)

Om spilene klemmer på brystene bruker man feil størrelse.

Men jeg kjenner selv at jeg ikke trives så godt i spilebhene mine som før, føler at de hindrer pusten!

I dag bestilte jeg noen amme-bher på ebay i min størrelse. Alle snakker om disse digre puppene, men det er den største skuffelsen i hele svangerskapet, mine har ikke vokst en smule, om mulig er de bare enda slappere :( Så jeg har ikke store håpet. Og det er uaktuelt å bare ha vanlige topper som kan åpnes, er avhengig av både spiler og polstring for å føle meg særlig feminin. Blir kanskje noen slike daffe-greier til hjemmebruk den første tiden, men...

Greit å vite at de har på feks Cubus og Kappahl, selv om jeg også er pessimistisk ift de mindre ordinære størrelsene. Er ikke lett å finne 75F i kjedebutikkene, nei.

Hvilke str bør man kjøpe disse amme-bh'ene i?
Skal man kjøpe det man vanligvis bruker eller bør man gå opp en str mtp melken?
Tenkte å bestille ila kort tid nå, men er så usikker på hvilken str jeg bør bestille.

Finnes det noen med innlegg eller fyll ( som man kan åpne) Jeg hater desse tynne hvor brystvortene viser gjennom og puppene ser ut som de er i puberteten !

Finnes det noen med innlegg eller fyll ( som man kan åpne) Jeg hater desse tynne hvor brystvortene viser gjennom og puppene ser ut som de er i puberteten !

Jeg har funnet på ebay :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Om spilene klemmer på brystene bruker man feil størrelse.

Men jeg kjenner selv at jeg ikke trives så godt i spilebhene mine som før, føler at de hindrer pusten!

Jeg tror nok ikke du merker at de strammer. Men de klemmer på en annen måte bare. Men du velger jo helt selv åssen bh du vil gå med. :-) var bare et tips. Hehe..

Back
Topp