Typisk! Det er de med spiler som jeg liker bestHar ikke kjøpt, så ikke prøvd Det anbefales å kjøpe uten spiler, så jeg ser på dem uten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk! Det er de med spiler som jeg liker bestHar ikke kjøpt, så ikke prøvd Det anbefales å kjøpe uten spiler, så jeg ser på dem uten.
WOW!!! Den fra Cubus er helt herlig å ha på Det blir nok flere av de etterhvert;-)
Jeg har kjøpt fra glammom og tatt de i bruk! De er veldig gode og behagelige på! Er to små spiler i siden men de merker en ikkeVar noen veldig fine der har du prøvd dem, vet du om de er gode på?? Ser at de som jeg liker har spiler i seg...lurer på hvordan det er med spiler og amming, har hørt at det kan tette melkekanalene?!
Ja, jeg burde egentlig handle mange nå, men jeg aner jo ikke hvordan brystene blir når melka setter igang;-) Så jeg venterEr 25% på den, alt undertøy
♧ Sendt fra app'en ♧
Har allerede noen som jeg bruker nå med to spiler i siden, de stikker meg av og til i ribbeinaJeg har kjøpt fra glammom og tatt de i bruk! De er veldig gode og behagelige på! Er to små spiler i siden men de merker en ikke
Glammom har med spilerTypisk! Det er de med spiler som jeg liker best
Skal du bruke med spiler bør du prøve å gå uten når du er hjemme. For de med spiler klemmer noe mer på brystene og kan føre til økt fare for bryst betennelse. Men du er jo ikke dømt altså. Men kanskje greit å ha et spilefritt alternativ til å ha hjemme.Typisk! Det er de med spiler som jeg liker best
Skal du bruke med spiler bør du prøve å gå uten når du er hjemme. For de med spiler klemmer noe mer på brystene og kan føre til økt fare for bryst betennelse. Men du er jo ikke dømt altså. Men kanskje greit å ha et spilefritt alternativ til å ha hjemme.
Jeg søker på vatterte bher, eller "padded". Tenker akkurat det samme!Finnes det noen med innlegg eller fyll ( som man kan åpne) Jeg hater desse tynne hvor brystvortene viser gjennom og puppene ser ut som de er i puberteten !
Finnes det noen med innlegg eller fyll ( som man kan åpne) Jeg hater desse tynne hvor brystvortene viser gjennom og puppene ser ut som de er i puberteten !
Om spilene klemmer på brystene bruker man feil størrelse.
Men jeg kjenner selv at jeg ikke trives så godt i spilebhene mine som før, føler at de hindrer pusten!