Ammebh ?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Noen som har et forslag til praktiske, pene, og behagelige amme bher?

Når bestiller man amme bh?? Mine vokser hele tiden :/
Har fått beskjed om en burde vente til melken har stabilisert seg etter fødselen. Rett etter fødselen så er de enorme, men etterhvert så går det litt ned og blir der i ammeperioden.
Jeg måtte uansett kjøpe nye BH pga graviditeten fikk de til å vokse ut av de gamle, så da kjøpte jeg like så godt ammeBH, så får vi se. Godt mulig at jeg må kjøpe nye uansett senere, men hvem vet ;)

Har fått beskjed om en burde vente til melken har stabilisert seg etter fødselen. Rett etter fødselen så er de enorme, men etterhvert så går det litt ned og blir der i ammeperioden.
Jeg måtte uansett kjøpe nye BH pga graviditeten fikk de til å vokse ut av de gamle, så da kjøpte jeg like så godt ammeBH, så får vi se. Godt mulig at jeg må kjøpe nye uansett senere, men hvem vet ;)

Oki takk for tips da venter jeg ;) jeg har vokst ut av bh min 3 ganger i løpet av svangerskapet! Puppene har vokst mere enn magen !:) haha så jeg venter til jura har vokst seg ferdig ;)

Noen som har et forslag til praktiske, pene, og behagelige amme bher?
Har sett at det finnes mange fine der ute, men de koster litt, så derfor venter jeg med de til etter fødselen når de er stabilisert. Men de fine jeg har sett har alle spiler da...
De som jeg kjøpte nå pga jeg måtte ha nye, har kun en vertikal spile på hver side under armen, hvis jeg skulle kjøpt om igjen, så hadde det vært 100% spilefri. For det hender til tider at spilene gnager inn i ribbeina...

Jeg synes de på Cubus var greie ig billige sist gang :-)

Sniker litt, men anbefaler bravado seamless! Har to stk, og hatt dem i snart 20 mnd ;-) (ja ammer enda ;))
De er behagelige og.myke, spilefrie, som.er viktig for å forebygge tette melkeganger. Spiler kan gjøre sånn at melkegangene ikke får tømt seg ordentlig. Dessuten er det ikke godt med spiler i et sprengt bryst :-(

Bravado er gull ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Sniker litt, men anbefaler bravado seamless! Har to stk, og hatt dem i snart 20 mnd ;-) (ja ammer enda ;))
De er behagelige og.myke, spilefrie, som.er viktig for å forebygge tette melkeganger. Spiler kan gjøre sånn at melkegangene ikke får tømt seg ordentlig. Dessuten er det ikke godt med spiler i et sprengt bryst :-(

Bravado er gull ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hvor får man kjøpt Bravado?? :) selv hadde jeg planer om å kjøpe fra Change, er tidligere svært fornøyd med de vanlige bh deres :) men er avhengig av å prøve nå pga smerter i ribbein bakover mot ryggen pga bh faktisk, også sportsbh, så må ha økt et par cm rundt og ..

Hvor får man kjøpt Bravado?? :) selv hadde jeg planer om å kjøpe fra Change, er tidligere svært fornøyd med de vanlige bh deres :) men er avhengig av å prøve nå pga smerter i ribbein bakover mot ryggen pga bh faktisk, også sportsbh, så må ha økt et par cm rundt og ..
Jeg kjøpte mine over nett, men vet at babyshop hadde.:-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Apotekene har også Bravado har jeg sett :)

Jeg har hørt mye skryt over bravado, så hadde tenkt til å bestille meg to styk. Har sjekket litt rundt på nett å de er billigst på vitus apotek, koster 399,-. Og bestiller du for over 500 får du dem tilsendt portofritt :)
Erfaring fra sist er at en god ammende er gull! :)

Glammom :hello2

Skal selv kjøpe herfra , og har hørt at amme-bhene er kjempe gode og ikke minst ser de veldig flotte ut, som jeg synes er et pluss.
Man skal tross alt føle seg litt fresh selv om man er melkeku noen mnd .:help

Jeg har hørt mye skryt over bravado, så hadde tenkt til å bestille meg to styk. Har sjekket litt rundt på nett å de er billigst på vitus apotek, koster 399,-. Og bestiller du for over 500 får du dem tilsendt portofritt :)
Erfaring fra sist er at en god ammende er gull! :)

Samme tenker jeg :) Har vært i kontakt med apoteket så de kunne få de inn i butikken uten frakt, men kjøper jeg flere enn 1 så blir det uansett fraktfritt :)

Ser mange sverger til bravado på nettet, eneste minuset er at jeg synst de ser litt "kjerring" ut :O men komfort går først!! :)

Jeg har veldig god erfaring med triumph sine ammebher. De jeg har er uten spiler og holder passformen. Har pleid å kjøpe dem på Cubus når det har vært 25% på undertøy. De er helt fine ut også!

Var noen veldig fine der :) har du prøvd dem, vet du om de er gode på?? Ser at de som jeg liker har spiler i seg...lurer på hvordan det er med spiler og amming, har hørt at det kan tette melkekanalene?!

Har ikke kjøpt, så ikke prøvd ;) Det anbefales å kjøpe uten spiler, så jeg ser på dem uten.

Back
Topp