Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått beskjed om en burde vente til melken har stabilisert seg etter fødselen. Rett etter fødselen så er de enorme, men etterhvert så går det litt ned og blir der i ammeperioden.Når bestiller man amme bh?? Mine vokser hele tiden :/
Har fått beskjed om en burde vente til melken har stabilisert seg etter fødselen. Rett etter fødselen så er de enorme, men etterhvert så går det litt ned og blir der i ammeperioden.
Jeg måtte uansett kjøpe nye BH pga graviditeten fikk de til å vokse ut av de gamle, så da kjøpte jeg like så godt ammeBH, så får vi se. Godt mulig at jeg må kjøpe nye uansett senere, men hvem vet
Har sett at det finnes mange fine der ute, men de koster litt, så derfor venter jeg med de til etter fødselen når de er stabilisert. Men de fine jeg har sett har alle spiler da...Noen som har et forslag til praktiske, pene, og behagelige amme bher?
Sniker litt, men anbefaler bravado seamless! Har to stk, og hatt dem i snart 20 mnd ;-) (ja ammer enda )
De er behagelige og.myke, spilefrie, som.er viktig for å forebygge tette melkeganger. Spiler kan gjøre sånn at melkegangene ikke får tømt seg ordentlig. Dessuten er det ikke godt med spiler i et sprengt bryst :-(
Bravado er gull ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Jeg kjøpte mine over nett, men vet at babyshop hadde.Hvor får man kjøpt Bravado?? selv hadde jeg planer om å kjøpe fra Change, er tidligere svært fornøyd med de vanlige bh deres men er avhengig av å prøve nå pga smerter i ribbein bakover mot ryggen pga bh faktisk, også sportsbh, så må ha økt et par cm rundt og ..
Hvor får man kjøpt Bravado?? selv hadde jeg planer om å kjøpe fra Change, er tidligere svært fornøyd med de vanlige bh deres men er avhengig av å prøve nå pga smerter i ribbein bakover mot ryggen pga bh faktisk, også sportsbh, så må ha økt et par cm rundt og ..
Apotekene har også Bravado har jeg settHvor får man kjøpt Bravado?? selv hadde jeg planer om å kjøpe fra Change, er tidligere svært fornøyd med de vanlige bh deres men er avhengig av å prøve nå pga smerter i ribbein bakover mot ryggen pga bh faktisk, også sportsbh, så må ha økt et par cm rundt og ..
Jeg har hørt mye skryt over bravado, så hadde tenkt til å bestille meg to styk. Har sjekket litt rundt på nett å de er billigst på vitus apotek, koster 399,-. Og bestiller du for over 500 får du dem tilsendt portofritt
Erfaring fra sist er at en god ammende er gull!
Hvorfor finnes det ingen skikkelig fine og sexy ammeBH som er behagelige...
Var noen veldig fine der har du prøvd dem, vet du om de er gode på?? Ser at de som jeg liker har spiler i seg...lurer på hvordan det er med spiler og amming, har hørt at det kan tette melkekanalene?!
Var noen veldig fine der har du prøvd dem, vet du om de er gode på?? Ser at de som jeg liker har spiler i seg...lurer på hvordan det er med spiler og amming, har hørt at det kan tette melkekanalene?!