Amanda prøver på nr to ❤️

Lykke til på UL
 
Lykke til på UL ❤️ Fin gravidemage :)
 
Gynekologen mente at vi skulle gå ut ifra at jeg er 13 uker idag, og at jeg skulle følge det. Og det gjør ingenting [emoji173]
Aldri hatt denne gynekologen før, men likte han så godt! Tok seg god tid til og sjekke alt og fikk masse bilder. Alt ser perfekt ut! Ble også bestilt time til ordinær ultralyd! Fikk med bilde av hendene, smelter [emoji7] [emoji7] [emoji92]

SmartSelect_20180614-183241.jpg
SmartSelect_20180614-183300.jpg
20180614_102942.jpg
 
Gynekologen mente at vi skulle gå ut ifra at jeg er 13 uker idag, og at jeg skulle følge det. Og det gjør ingenting [emoji173]
Aldri hatt denne gynekologen før, men likte han så godt! Tok seg god tid til og sjekke alt og fikk masse bilder. Alt ser perfekt ut! Ble også bestilt time til ordinær ultralyd! Fikk med bilde av hendene, smelter [emoji7] [emoji7] [emoji92]

Vis vedlegget 262610Vis vedlegget 262611Vis vedlegget 262613
Nææææ[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] et lite menneske jo, så herlig[emoji173]
 
Gynekologen mente at vi skulle gå ut ifra at jeg er 13 uker idag, og at jeg skulle følge det. Og det gjør ingenting [emoji173]
Aldri hatt denne gynekologen før, men likte han så godt! Tok seg god tid til og sjekke alt og fikk masse bilder. Alt ser perfekt ut! Ble også bestilt time til ordinær ultralyd! Fikk med bilde av hendene, smelter [emoji7] [emoji7] [emoji92]

Vis vedlegget 262610Vis vedlegget 262611Vis vedlegget 262613

Så deilig med en positiv ul igjen :) hva var CRL målet ditt?:)
 
Gynekologen mente at vi skulle gå ut ifra at jeg er 13 uker idag, og at jeg skulle følge det. Og det gjør ingenting [emoji173]
Aldri hatt denne gynekologen før, men likte han så godt! Tok seg god tid til og sjekke alt og fikk masse bilder. Alt ser perfekt ut! Ble også bestilt time til ordinær ultralyd! Fikk med bilde av hendene, smelter [emoji7] [emoji7] [emoji92]

Vis vedlegget 262610Vis vedlegget 262611Vis vedlegget 262613
Ååå gratulerer så mye [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Herlige bilder
 
Gratulerer så mye med å ha bikket 12 ukers milepælen og at alt så strålende ut på UL[emoji173]️ finnes ingen bedre følelse enn det!! Endelig ble det din tur også[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer så mye med å ha bikket 12 ukers milepælen og at alt så strålende ut på UL[emoji173]️ finnes ingen bedre følelse enn det!! Endelig ble det din tur også[emoji7][emoji7]
Tusen takk [emoji173] Er så godt at det endelig er vår tur ja. Endelig terminspire [emoji173]
 
14+0
Herregud jeg er i 2 trimester allerede, syntes tiden går fort jeg.

Ikke så mye og fortelle egentlig, alt er vel som det har vært [emoji4]

Blodprøvene er tatt, trodde ikke det var så mye blodprøver som skulle tas, men det var jo 6 glass! Godt og være ferdig med det [emoji4]
Til uken er det jordmor time, og jeg venter på innkalling til OUL.

Formen er fortsatt fin, har innimellom noe veldig vondt i bekkenet, verst om kveldene.
 
Gratulerer med 14 uker. Her går det unna!
 
Gratulerer med 14 uker ❤️
 
Kjekt å få den datoen altså!
 
Back
Topp