Amanda prøver på nr to ❤️

Lykke til i dpo land :)
 
Regner med el var igår. Så er jeg da 1 dpo Idag?
Fikk også maks på monitoren igår kveld. Så nå blir det bare og håpe tempen holder seg fin og at jeg klarer og vente med og teste. Vil prøve og vente til 10 dpo, men det kommer jeg jo aldri til og klare.
Jeg er 1dpo i morgen. Tenker å vente med test til 10dpo.
 
Vil vente så lenge jeg også. Men klarer ikke holde meg så lenge.. Har jo også noen nye type tester som jeg må få prøvd. Ryker sikkert første 6 dpo

Flink du er som venter til 10dpo[emoji4]
Det skulle jeg også gjort, men vil gjerne teste ut Ovitrellen.
Vi får se hvor sterk viljestyrke jeg har[emoji23] 10dpo var det tidligste jeg testet da jeg ble gravid i november.
 
Vi får se hvor sterk viljestyrke jeg har[emoji23] 10dpo var det tidligste jeg testet da jeg ble gravid i november.

Det går så fort skal du se!! Ta noen ekstra dager på cafe med venninner, så flyr tiden av gårde!
 
1 DPO! 9 days to go! Desember blir måneden for deg!!
 
Vente til 10 dpo?? Tålmodighet som en stein... jeg havnet på kjøret sånn rundt 5-6 dpo [emoji85]
 
Ff mener jeg er 3 dpo,at el var lørdag, men jeg mener den var søndag.. hmm...

Tempen er ganske stabil, og kanskje jeg skal gå utifra at jeg er 3 dpo! Så kan jeg teste tidligere [emoji23][emoji23]
SmartSelectImage_2018-04-03-07-35-31.jpg
Screenshot_20180403-073647.jpg
 
Jeg bruker også få temphopp natt til dag to med max. Men da går jeg ut fra at EL var på dag 2 med max. Så jeg er som regel ikke enig med ff [emoji23]

Men følger du ff så får du testet en dag tidligere ;)
 
DPO land! Jippi! :D
 
Back
Topp