Altså rare kroppen...

OYOY!! Så utrolig spennende.... og spesielt... Henger med på de andre her, mulig spiren sitter likevell. Blødning tidlig i svangerskapet er mer vanlig enn man tror. Blir super spennende å følge deg. Har du testet noe mer?
 
Men du er jo gravid! Gratulerer [emoji173]️
 
Er jo rene drama queen [emoji85] [emoji23]
Men begynt å lure på cyste? Det kan jo tulle til ting, men føler meg gravid i kveld.
Tester ikke mere før i morgen, og ringer legen i morgen.
 
Så spennende! Gratulerer :D krysser fingrene for deg og gleder meg til oppdatering i morgen :)
 
Jeg opplevde noe lignende i sommer.. Hadde mensen og så en uke etter mens (23 dpo) fikk jeg småblødninger. Tok en graviditetstest og den var svakt positivt..

Ble etterhvert sterkere, men hos meg var det en exu.

Nå hadde jeg ingen positive tester rundt mensen, så da er det jo forskjellig :). Men vil absolutt anbefale deg å måle hcg med et par dagers mellomrom, da vil du nok fort utelukke exu.
 
Oi oi oi så spennende,håper at du er gravid og at den bittelille klorer seg fast:):):)
❤️
 
Hvordan går det? Snakket med legen? :)
 
Skal inn å ta jeg blodprøve, ikke fått snakket med legen ennda. Travel dag tror jeg, må bare håpe legen har tid til å ringe tilbake[emoji85] [emoji28]
 
Jeg krise maksimerer i dag, dette skal jo ikke være mulig. Hjernen har overbevist med om cyste, tror ikke d er exu da hadde en vel hatt smerter.
 
Jeg krise maksimerer i dag, dette skal jo ikke være mulig. Hjernen har overbevist med om cyste, tror ikke d er exu da hadde en vel hatt smerter.

Kan man få pos g-test ved en cyste?
 
Kan man få pos g-test ved en cyste?
Nei ikke pga cyste, men at cysten tuller til hormonene. Etter hva jeg har googlet meg frem til. Google er skummelt[emoji85]
Har et positivt tegn, graviditetsmurringer i livmoren.
 
Back
Topp