Altså rare kroppen...

Nei ikke pga cyste, men at cysten tuller til hormonene. Etter hva jeg har googlet meg frem til. Google er skummelt[emoji85]
Har et positivt tegn, graviditetsmurringer i livmoren.

Godt tegn! Murring og forandring av brystene er gode tegn synes jeg da. ..
Tvi tvi tvi! Håper du bor er sted med god kapasitet:)
 
Nei ikke pga cyste, men at cysten tuller til hormonene. Etter hva jeg har googlet meg frem til. Google er skummelt[emoji85]
Har et positivt tegn, graviditetsmurringer i livmoren.

Har hørt om det men det er mangen som har fått påvist cycte på eggstokken (UL) men ingen positiv g test.

Det er nok eit lite nurk som koser seg der i hulen.
 
Godt tegn! Murring og forandring av brystene er gode tegn synes jeg da. ..
Tvi tvi tvi! Håper du bor er sted med god kapasitet:)
Tja kapasiteten er så som så, men veldig god og flink lege (og travel).
Små uggen, men det må være psykisk[emoji23]
 
Har hørt om det men det er mangen som har fått påvist cycte på eggstokken (UL) men ingen positiv g test.

Det er nok eit lite nurk som koser seg der i hulen.
Er nok psyken min som tuller, den er virkelig skakkjørt etter denne prøvetiden. Tør ikke å slippe gleden helt løs[emoji15]
 
Nei ikke pga cyste, men at cysten tuller til hormonene. Etter hva jeg har googlet meg frem til. Google er skummelt
emoji85.png

Har et positivt tegn, graviditetsmurringer i livmoren.

Godt tegn! Murring og forandring av brystene er gode tegn synes jeg da. ..
Tvi tvi tvi! Håper du bor er sted med god kapsitet
Tja kapasiteten er så som så, men veldig god og flink lege (og travel).
Små uggen, men det må være psykisk[emoji23]
forandring av farge på brystene skulle det stå. Kremt.

Uggen ja..det kan det jo være flere grunner til..;) Men det må være en skikkelig påkjenning å gå fra gravid...ikke gravid..kanskje gravid igjen..du får bare ha masse lykke til! Her jeg bor kan man dra på sykehuset å ta selve blodprøven for aå å ringe å få resultatet 2-3 timer senere. Håper du få fort svar iallefall:)!
 
Nei ikke pga cyste, men at cysten tuller til hormonene. Etter hva jeg har googlet meg frem til. Google er skummelt[emoji85]
Har et positivt tegn, graviditetsmurringer i livmoren.

Hvor langt er du på vei da?
 
Så spennende! Gratulerer :D krysser fingrene for deg og gleder meg til oppdatering i morgen :)
Takk takk[emoji173]
Oi se her Ja! Gratulerer [emoji4] satse på at det er noe der [emoji4]
Takk[emoji173] nerver i høyspenn.
ojojoj.. er det en fantastisk førjulsgave eller? :D
Hurra!! ;D
Huff ja[emoji4] [emoji7]
Håper det er en spire der [emoji173]️
Takk[emoji173]
Oi så spennende! Altså noen får jo positiv EL test ved graviditet. Jeg ville nok fyrt av en CB for å se hva den sier :) men merkelig om en digital kan vise feil [emoji848]
Venter litt, har ikke cb. Takk[emoji173]
Oiii, håper det er en spire der for dere:)
Takk[emoji173] [emoji173]
Ta en digital med uker? Gurimalla så spennende og spesielt!!!
Følger spent med :)
Takk takk kjære deg [emoji173]
Skjønner, og kan virkelig kjenne meg igjen i den! Men jeg stoler mer på en digital enn andre hjemmetester, kanskje prøve en med ukeindikator også? [emoji4]
Evt få deg en time til lege og be om henvisning til ul.
Skal krysse alt jeg har for at det er en spire som vil klore seg fast helt til mål! [emoji173][emoji4]
Legger du ved bilde av den andre gtesten også?
Avventer litt, har ikke og må kjøpe. Men har jo nesten 200 andre tester[emoji23]
Kanskje lille spire klorte seg fast og det bare var en helt normal liten blødning? Så spennende da!
Ja helt snålt egentlig. [emoji85]
Graviditet gir kjempelav lh. Men hcg kryssreagerer med det som skal detektere lh i testene og kan gi positiv el-test likevel... Du har jo målt en finfin stigning hele veien du har testet!! [emoji1303]
Det har du helt rett i[emoji4]
Takk[emoji173]
Jøss! Dette er jo tidenes! Blir spennende å se hvor langt du er :) [emoji7][emoji324]
Ja rene bingoen[emoji28]
Jøsses :O
Ser man det. Signerer de ovenfor. Ring legen i morgen og be om å få målt hcg!
Hvisker stille forsiktig gratulerer :)
Takk[emoji173]
OYOY!! Så utrolig spennende.... og spesielt... Henger med på de andre her, mulig spiren sitter likevell. Blødning tidlig i svangerskapet er mer vanlig enn man tror. Blir super spennende å følge deg. Har du testet noe mer?
Takk [emoji28] [emoji173]
Men du er jo gravid! Gratulerer [emoji173]️
Takk[emoji4] [emoji173]
Så spennende!!
Jeg skjønner at du ikke hopper av glede enda, men dette er jo veldig bra:happy:
Hopper ikke av glede i det hele tatt, bare super undrende til hele greia[emoji23] [emoji28]
Oi så spennende![emoji2][emoji2] Gleder meg til oppdatering og krysser fingrene for at du har en spire på vei[emoji2]
Takk[emoji173]
 
Jeg opplevde noe lignende i sommer.. Hadde mensen og så en uke etter mens (23 dpo) fikk jeg småblødninger. Tok en graviditetstest og den var svakt positivt..

Ble etterhvert sterkere, men hos meg var det en exu.

Nå hadde jeg ingen positive tester rundt mensen, så da er det jo forskjellig :). Men vil absolutt anbefale deg å måle hcg med et par dagers mellomrom, da vil du nok fort utelukke exu.
Har tenkt tanken, men hadde vært veldig dårlig etter 6uker da?
 
Godt tegn! Murring og forandring av brystene er gode tegn synes jeg da. ..
Tvi tvi tvi! Håper du bor er sted med god kapsitet
forandring av farge på brystene skulle det stå. Kremt.

Uggen ja..det kan det jo være flere grunner til..;) Men det må være en skikkelig påkjenning å gå fra gravid...ikke gravid..kanskje gravid igjen..du får bare ha masse lykke til! Her jeg bor kan man dra på sykehuset å ta selve blodprøven for aå å ringe å få resultatet 2-3 timer senere. Håper du få fort svar iallefall:)!
Hehe sånn går det ikke her[emoji23]
 
Hvor langt er du på vei da?
Var det da jeg tror ingenting lenger. Vil tro testene hadde vært sterkere om jeg var 6 uker, så jeg tipper ca4. Hadde jo mens for 15dager siden.[emoji28]
 
Var det da jeg tror ingenting lenger. Vil tro testene hadde vært sterkere om jeg var 6 uker, så jeg tipper ca4. Hadde jo mens for 15dager siden.[emoji28]

Ååh, dette er neglebitende spenning! Når skal du inn for blodprøver?
 
Har tenkt tanken, men hadde vært veldig dårlig etter 6uker da?

Jeg fikk ikke smerter før etter jeg testet positivt, og jeg hadde kun menssmerter som kom og gikk. fikk heller ikke ømme pupper før etter jeg testet positiv.

Jeg ble operert 8+5, med 5000 i hcg. På meg ble det operert ut før egglederen sprakk, så jeg slapp store smerter og innvendig blødning.
 
Ååh, dette er neglebitende spenning! Når skal du inn for blodprøver?
Har tatt blodprøver i dag og snakket med legen. Nye blodprøver fredag.
Kunne være rester fra kjemiske forrige runde. Vi får bare avvente og se, forstår ikke kroppen jeg ikke har ork til sånt tull. Vil ha ja eller nei på om det er noe på gang. Den som venter får se, synes det var rart legen også.
 
Har tatt blodprøver i dag og snakket med legen. Nye blodprøver fredag.
Kunne være rester fra kjemiske forrige runde. Vi får bare avvente og se, forstår ikke kroppen jeg ikke har ork til sånt tull. Vil ha ja eller nei på om det er noe på gang. Den som venter får se, synes det var rart legen også.
Krysser fingrene for spire [emoji173] Jeg har selv opplevd å ha menstruasjon og likevel være gravid - teorien da var at jeg hadde mistet en tvilling eller blitt gravid rundt menstruasjon [emoji106]
 
Jeg fikk ikke smerter før etter jeg testet positivt, og jeg hadde kun menssmerter som kom og gikk. fikk heller ikke ømme pupper før etter jeg testet positiv.

Jeg ble operert 8+5, med 5000 i hcg. På meg ble det operert ut før egglederen sprakk, så jeg slapp store smerter og innvendig blødning.
Det kan helt klart være noe sånt, men testet negativt etter kjemiske. Og hadde "mens/blødning" for to uker siden. Får vel svaret neste uke, høres ut som en pinefull helg i møte.
 
Har tatt blodprøver i dag og snakket med legen. Nye blodprøver fredag.
Kunne være rester fra kjemiske forrige runde. Vi får bare avvente og se, forstår ikke kroppen jeg ikke har ork til sånt tull. Vil ha ja eller nei på om det er noe på gang. Den som venter får se, synes det var rart legen også.

Vet du hvor mye HCG du har i blodet nå?
 
Vet du hvor mye HCG du har i blodet nå?
Nei, får svar tidligst i morgen. Ny prøve fredag.
Men fikk ny positiv digital i ettermiddag[emoji106] [emoji4] Får bare ha litt håp blandet med realismen på at det kan være krøll.
 
Back
Topp