Altså rare kroppen...

Låser meg ned til neste år eller noe sånt. Føler at universet sier fuck you til meg akkurat nå. Gravid--tulla[emoji19]
 
Åh, nei[emoji173] Men så utrolig rart, skjønner godt at du ikke forstår noen ting!

Jeg skjønner heller ikke noe! Håper det var noe galt med den testen, og at legen kan komme med positive svar[emoji173]️
Når jeg var innom legen på onsdag hadde hun en teori om rester som lå og laget krøll. At disse satte i gang hcg produksjon i ny og ne, begynner å tenke det stemmer mest med symptomene mine. Dritt...
 
Offameg. Greit å være innstilt på begge deler. Det skal jo bare en måling på 5 for å få positiv digital. Så hvis det bare ligger rester igjen så er det kanskje derfor den slår ut ikke slår ut. Håper du får svar i morgen:)
God klem!
 
Ei venninne av meg fikk med sin første mensen og ekstremt tidlig positiv test i påfølgende syklus. Ble satt fire uker frem på OUL så var tydeligvis gravid da hun hadde mensen. Husker ikke om hun testet negativt også.


Lykke til!
 
Prøve resultatet kommer seinere på dagen. Ring og spør i 2 tiden.

Krysser og håper for deg.
Skulle ringe etter kl 13 sa de i skranken. Så 20min igjen.
Her er de digitale og dagens strimmeltest(uredigert).
20171208_123857.jpg
20171208_124229.jpg
 
Håper virkelig du får skikkelige svar!
Onsdagens prøve var på under 1 i hcg, så ikke gravid. Lege neste uke for å se hva som skjer i kroppen min.
Så ikke gravid[emoji57] [emoji17] Håper det ikke er værre enn at det kan fikses, nå vet jeg virkelig ikke hva kroppen holder på med.
 
Onsdagens prøve var på under 1 i hcg, så ikke gravid. Lege neste uke for å se hva som skjer i kroppen min.
Så ikke gravid[emoji57] [emoji17] Håper det ikke er værre enn at det kan fikses, nå vet jeg virkelig ikke hva kroppen holder på med.

Huff, trist at du ikke er gravid [emoji174][emoji257]

Kan hende det hang igjen fra sist pp da.
Håper du blir gravid igjen fort og at den sitter denne gangen [emoji259][emoji259]
 
Huff, trist at du ikke er gravid [emoji174][emoji257]

Kan hende det hang igjen fra sist pp da.
Håper du blir gravid igjen fort og at den sitter denne gangen [emoji259][emoji259]
Takk takk, jeg er ikke trist. Bare matt av følelser, og opp og nedturer. Når man ikke kan stole på digitale tester, hva kan man stole på da?
Nå blir det mindre aktiv prøving frem til gyn time på sykehuset etter jul en gang.
Ingen temping, sex uten tanke på graviditet og slappe mere av.
 
Takk takk, jeg er ikke trist. Bare matt av følelser, og opp og nedturer. Når man ikke kan stole på digitale tester, hva kan man stole på da?
Nå blir det mindre aktiv prøving frem til gyn time på sykehuset etter jul en gang.
Ingen temping, sex uten tanke på graviditet og slappe mere av.

Ja, jeg ser virkelig den altså..

Håper virkelig det går i orden fort [emoji178][emoji259][emoji178][emoji259]
 
Onsdagens prøve var på under 1 i hcg, så ikke gravid. Lege neste uke for å se hva som skjer i kroppen min.
Så ikke gravid[emoji57] [emoji17] Håper det ikke er værre enn at det kan fikses, nå vet jeg virkelig ikke hva kroppen holder på med.

Hæææ? Det er første gang jeg har hørt om falsk pos digital! Veldig rart... [emoji174][emoji22] Helt utrolig hvilken berg-og-dal-bane du går gjennom! Æsj altså, jeg som var helt sikker på at du hadde tatt med deg spiren fra siste syklus. Sender deg en stor klem! [emoji173]️ Høres ut som en god plan med litt slapp runde frem til gyn i januar. Kanskje det er den perfekte oppskrift ?
 
Så leit å høre. Håper dere kan få noen svar og hjelp.
Klem
 
Så trist og leit. Du blir i hvert fall gravid og snart sitter spiren helt til termin[emoji173]️
 
Back
Topp