Alt vi ønsker oss

PP10, 8 dpo
Hadde blenda test igjen i går kveld og nå er denne skyggestreken fra babyplan tilbake igjen.. er så fælt med slike falske forhåpninger
DA4F9FBD-7917-4C0F-912D-23519FDEF75A.jpeg
 
kan det virkelig være at det ikke er en skygge? Jeg tør ikke håpe
 

Vedlegg

  • BB186AB1-B733-438B-B0D3-181FBE2AF913.jpeg
    BB186AB1-B733-438B-B0D3-181FBE2AF913.jpeg
    259,8 KB · Visninger: 130
Denne har jeg troa på hvertfall og jeg har glodd på myyyye streker :)
 
Oi!
Jeg tørr egentlig ikke si noe sikkert, men synes jeg ser en strek! Håper håper :smiley-angelic001
Åi, denne er mye sterkere enn de skyggestrekene jeg har fått iallefall! :woot:
Jaa jeg synes også den er litt sterk til å være skygge.. rart hvordan man sitter sånn å analyserer og stirrer når man uansett får svar om noen dager hehe❤️ Jeg kommer til å teste igjen i kveld
 
Jeg er gravid❤️

Jeg har enda ikke fått positiv digital test, men jeg tok en ny strimmel fra make sure nå og den etterlater egentlig ingen tvil❤️ Jeg tar en ny test i morgen bare for å få det svart på hvitt, men jeg er virkelig gravid. Dette er først og fremst suuper skummelt og jeg greier ikke å tro at dette skal gå veien etter to spontanaborter, men jeg må jo bare håpe og tro.
Uansett akkurat nå er jeg gravid og jeg skal forsøke å nyte det så lenge det varer, forhåpentligvis helt frem til Mars
FEAAA61C-055A-4606-90F2-C7791E7ED50D.jpeg
 
Jeg er gravid❤️

Jeg har enda ikke fått positiv digital test, men jeg tok en ny strimmel fra make sure nå og den etterlater egentlig ingen tvil❤️ Jeg tar en ny test i morgen bare for å få det svart på hvitt, men jeg er virkelig gravid. Dette er først og fremst suuper skummelt og jeg greier ikke å tro at dette skal gå veien etter to spontanaborter, men jeg må jo bare håpe og tro.
Uansett akkurat nå er jeg gravid og jeg skal forsøke å nyte det så lenge det varer, forhåpentligvis helt frem til MarsVis vedlegget 384276
Ååååå ❤️❤️❤️❤️ Dette var gode nyheter! Gratulerer!
Jeg krysser alt jeg har for at det holder hele veien denne gangen ❤️
 
Jeg er gravid❤️

Jeg har enda ikke fått positiv digital test, men jeg tok en ny strimmel fra make sure nå og den etterlater egentlig ingen tvil❤️ Jeg tar en ny test i morgen bare for å få det svart på hvitt, men jeg er virkelig gravid. Dette er først og fremst suuper skummelt og jeg greier ikke å tro at dette skal gå veien etter to spontanaborter, men jeg må jo bare håpe og tro.
Uansett akkurat nå er jeg gravid og jeg skal forsøke å nyte det så lenge det varer, forhåpentligvis helt frem til MarsVis vedlegget 384276
Fantastisl, hurra for deg/dere!! Denne SKAL bli sittende :D :Heartpink
 
Back
Topp