PP9, cd4
Da er jeg på 4. dag av mensen og jeg håper at i morgen er den siste. Litt usikker denne gangen faktisk, fordi jeg har alltid blødd 5 dager så lenge jeg kan huske. Aldri mer og aldri mindre, men sist PP blødde jeg plutselig i 9 dager. Det kan jo være etter SA, men det var jo heller ikke første mens etter sa så litt vanskelig å si.. jeg krysser hvertfall fingrene for at det stopper i morgen slik at jeg kan føle at syklusen min er tilbake der den skal være
Jeg kjenner at denne tiden fra mensen til el går så fryktelig sagte, jeg forsøker å tenke på andre ting en prøving, men det er ikke alltid like lett.. Jeg prøver å sette små del mål på veien i prøveperioden for at det ikke skal gå så lang tid mellom hver ting jeg venter på.. for eksempel var første delmål å i det heletatt få mensen, nå er neste at mensen skal stoppe.
Jeg tok meg selv i å skrive en liste med delmål i graviditeten her om dagen. Selv om jeg ikke er gravid, men jeg håper så veldig at jeg snart skal få starte på den listen. Selv om jeg føler at mange av de delmålene jeg har satt er helt ubetydelige. For eksempel er et delmål å få 3+ på cb digital, å høre hjerte slå osv. men hva så egentlig? Jeg hadde super sterke tester fra start sist, jeg hørte hjerte slå i uke 9, likevel gikk det jo ikke. Dette er ting jeg bekymrer meg over og som jeg ikke en gang trenger å tenke på enda fordi jeg er jo ikke gravid.
Vi flytter inn i nytt hus i Juli og jeg håper at vi flytter inn med en liten spire i magen

Ser at denne PP er faktisk siste sjanse for å få mulighet til det
Håper alle har hatt en fin helg