Ja bilder kommer [emoji6]Dette blir helt supert til sommeren, du må dele bilder med oss etterhvert.
Men skjønte i går, på moseplassen, at chili kan være vrient å dyrke. Så blir spennende å se hva det blir til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja bilder kommer [emoji6]Dette blir helt supert til sommeren, du må dele bilder med oss etterhvert.
Vi går for et fra plantasjen vi, det så ikke så altfor stort ut, og passer på verandaen.
Et lite ett i svart treverk, ca 1.2 meter høyt. Passer fint hos oss.Hvilket et da? Var der en tur i dag, og så et lite et. Kanskje noe vi også kan ha? Hmm...
Jeg klarer aldri å holde blomkarse, det dør bare. Aner ikke hvorfor!
Har sådd ja. Tenker jeg prøver på 2 omganger på den bøtta. Klarte det nesten i fjor Kjekt å spare litt jord når jeg ikke har et skikkelig bed
Tenkte på deg når jeg så dette på plantasjen i dag. Lurer på om jeg kanskje skal prøve dem til sommeren, i stedet for bøtter. Så store og fine ut, litt større enn bøtter, så det blir kanskje plass til litt mer? Hadde dem i flere størrelser forøvrig.
Vis vedlegget 220765
Da har de første spirene kommet opp fra jorden. Og nye frø er kjøpt inn til neste omgang med såingen.
Vannmelon, jalapeños, solbærbusker (bare for å prøve)Sweet! Hva har du plantet og hva skal du så videre?
Vannmelon, jalapeños, solbærbusker (bare for å prøve)
Kjøpt inn gresskar og tomater til å begynne med. Må begynne å tenke på krydderurter til påsken også!
Det har vi ikke men gubben er optimistisk. Da vi klarte gresskar for to år sidenOwæh! Vannmelon! Det hadde vært råstilig å ha fått til det da. Har dere drivhus? Er dessverre bare med ønsket og drømmen her i Trøndelag, med mindre man har drivhus. Også var det været da...
Det har vi ikke men gubben er optimistisk. Da vi klarte gresskar for to år siden
Ja for se om de spirer nå har solbær ene begynnt å spire. Jalapeños ser ut til å komme men vannmelon har ikke helt fattet poenget [emoji14]Kommer langt med optimisme når man dyrker selv! Må få oppdatering på hvordan resultatet blir.
Ja for se om de spirer nå har solbær ene begynnt å spire. Jalapeños ser ut til å komme men vannmelon har ikke helt fattet poenget [emoji14]
vel bare å prøve, men jeg har ikke den tålmodigheten så skal kjøpe inn busker til sommeren, vil ha hjemmelaget solbærsaft;P skal ha inn stikkelbær, så skal jeg rydde rundt de ville bringebærbuskene som vokser ved enden av hagen;PHahaha! Du får gi vannmelonen en liten dytt! En hel solbærbusk fra scratch altså? Spenstig satsning på dere!
Min første tankr er "oi. Så bra utviklet. Men burde definitivt vært priklet!"
Det forklarer ikke skaden på bladene da, ser nesten solbrent eller frostskadet ut. Aner ikke