Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja... Borte igjen her nå, vært 9 pluss og litt sol.Or not. Det snør
Såpass ja... Borte igjen her nå, vært 9 pluss og litt sol.
Meldt bare fint nå fremover.
Ikke lett å skjønne seg på dette været... Bare håpe sommeren blir bra, og at mai blir god og varmVel, det landet ikke da, det bre snødde. Så ble det sol. Så snø. Så sol. Så snø. så sol
Tre ganger i dag har det snødd. Og mellom det fint vær
I følge YR blir det på plusssiden fremover, vått men mildt, ifølge STORM blit der derimot kaldere og alt det våte blir snø fra helga og fremover....
Jeg har hatt et par sånne fra jula
Fest de med barduner om det blåser der du bor... Jeg vurderer om jeg skal ja mitt tredje i år
De to første er borte. Er etter et.
Oi, ikke akkurat vår nei[emoji85]Fankens vær!!!! [emoji49][emoji49][emoji49][emoji49]
Sånn ser det nå ut her etter å ha snødd i nesten hele dag [emoji49]
Og det laver fortsatt ned [emoji24]
Æsj, nå vil vi ha vår, ikke snø!Vi våkna til snø igår. Heldigvis lå det ikke lenge før det smelta.
Signerer denne!Ikke lett å skjønne seg på dette været... Bare håpe sommeren blir bra, og at mai blir god og varm
Borte nå heldigvis, og varmt de to siste dagene [emoji4]Oi, ikke akkurat vår nei[emoji85]
Godt det da[emoji4][emoji106]Borte nå heldigvis, og varmt de to siste dagene [emoji4]
Rabarbraen spirer. Men ikke blitt stor enda da.Her har rabarbaren kommet! Så den kan høstes allerede neste mmd
Ikke skjedd noe i blomsterbedet her enda.. Vært for kaldt.Av blomster ute hsr vi påskeliljer, stemor pg pinselilje. Gleder meg til Mai, og fylle på mer