Alt som spirer og gror 2017

Såpass ja... Borte igjen her nå, vært 9 pluss og litt sol.
Meldt bare fint nå fremover.

Vel, det landet ikke da, det bre snødde. Så ble det sol. Så snø. Så sol. Så snø. så sol

Tre ganger i dag har det snødd. Og mellom det fint vær

I følge YR blir det på plusssiden fremover, vått men mildt, ifølge STORM blit der derimot kaldere og alt det våte blir snø fra helga og fremover....

Vel, det landet ikke da, det bre snødde. Så ble det sol. Så snø. Så sol. Så snø. så sol

Tre ganger i dag har det snødd. Og mellom det fint vær

I følge YR blir det på plusssiden fremover, vått men mildt, ifølge STORM blit der derimot kaldere og alt det våte blir snø fra helga og fremover....
Ikke lett å skjønne seg på dette været... Bare håpe sommeren blir bra, og at mai blir god og varm

Vi har et gammelt akvarie som vi tenkte å plante gressløken i ute. Tror dere det går?
Hvis jeg fyller bunnen godt med lecakuler sånn at det blir god drenering?
Har bygd en "tralle" den skal stå på, med hjul under så vi kan flytte på den, så hvis det regner kan den trilles under tak.

Er det et håpløst prosjekt?

Glemte bilde...
a2efea2c0ad384b5edadb184986b1760.jpg

Jeg har hatt et par sånne fra jula

Fest de med barduner om det blåser der du bor... Jeg vurderer om jeg skal ja mitt tredje i år
De to første er borte. Er etter et.

Blåser ikke spesielt mye her, men har tenkt å feste de godt likevel! Hvor lenge holdt dine da? Var du fornøyd ellers? Føler jeg får mer igjen for pengene der, enn plantasjen

Fornøyd var jeg

Men det ene blåste i stykker første året. En liten sterk bris i juli...

Det andre overlevde vel to år, med heftig bruk av gaffa andre året

Fankens vær!!!! [emoji49][emoji49][emoji49][emoji49]

Sånn ser det nå ut her etter å ha snødd i nesten hele dag [emoji49]
Og det laver fortsatt ned [emoji24]

7ed3897e3dbbb6d4a11b7d2515c450d0.jpg
Oi, ikke akkurat vår nei[emoji85]

Her har rabarbaren kommet! Så den kan høstes allerede neste mmd :)

Av blomster ute hsr vi påskeliljer, stemor pg pinselilje. Gleder meg til Mai, og fylle på mer :D

Her har rabarbaren kommet! Så den kan høstes allerede neste mmd :)
Rabarbraen spirer. Men ikke blitt stor enda da.

Dog usikker på hvordan den da liker at det snør....

Lurer på om jeg får satt ut bøttene mine i år. Det er blitt full vinter igjen her :(
På den positive siden så ser det ut som at potetene faktisk vil klare seg :D
Har vel egentlig gitt opp hvitløken, men kanskje skjer det mirakler der etter hvert.

Jeg har lyst til å prøve ut noe superenkelt! Noe som spirer raskt og kan høstes raskt. Men hva da? Det er for min datter. Karse var morsomt, men jeg tenker noe litt annet :)

Sukkererter? Ungene elsker det.

Ikke like raskt som karse, men populært

Back
Topp