Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja alt spirer her. Kan fø hele nabolaget med småplanter [emoji23]Hvordan går det med frøene deres? Spirer det noe?
Agurkplantene her har sett veldig stusselige ut en god stund, men nå har jaggu alle fått masse små knopper og en blomst! Noen med peil på agurkplanter som har vært borti dette? Er det håp?
Min erfaring med agurk er at de dør....
Det der ser ut som en hann-blomst? Ingen mini-aguek bak den? Da blir den ingen agurk, det er det bare hun-blomstene som blir. O så fall kan du like godt knipe av denne så planten kan bruke energi på vekst
Her spirer det som bare det, så jeg ser for meg at jeg må potte om nå i påsken??
Skal spirene da over i den potta de skal stå i resten av tiden, eller bør jeg potte om flere ganger??
Tomat, jalapenos, paprika og gressløk.Hva skal du potte om? Tomat har jeg i 10-liters eller større tilslutt så de har jeg via noe mindre i første omgang
Ja jeg tror jeg gjør det sånn nå. Hvis de fortsatt skal stå i vinduet kan ikke pottene være for store...Tomat og Paprika og jalapenos hadde jeg sikkert satt i en halvstor potte nå og over i noe annet senere.
Ja jeg tror jeg gjør det sånn nå. Hvis de fortsatt skal stå i vinduet kan ikke pottene være for store...
Men hva slags jord nå da? Såjord går vel ikke nå?