gratulere til dere med positiv test <3
håper så indelig jeg kommer etter... rugedag 5 her..sakte fremover
håper så indelig jeg kommer etter... rugedag 5 her..sakte fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en heeeeerlig kolleksjonRugedag 6-11 + positiv digital på rugedag 7. Må vel snart begynne å tro på det![]()
testdato på fredag
Vis vedlegget 195298
❤❤❤ ikke SNART men NÅ må du tro på det hihi nydelige tester!!!Rugedag 6-11 + positiv digital på rugedag 7. Må vel snart begynne å tro på det![]()
testdato på fredag
Vis vedlegget 195298
Ooh da er vi helt likt i løpet er også på rugedag 8Rugedag 8 i dag.
Har hatt litt mensensmerter å små blødninger i dag Er det ikke litt sent med festeblødning?
Kjenner jeg er litt lite optimist
Ooh da er vi helt likt i løpet er også på rugedag 8hadde du da innsett mandag forrige uke sant??
![]()
Så gøy da!! Da er vi helt likt jaa!!Ja, innsett sist mandagspennende. Har du også testdag på lørdag?
Haha, jeg burde nok. Men er den (fortsatt) positiv på fredag, så skal jeg godta❤❤❤ ikke SNART men NÅ må du tro på det hihi nydelige tester!!!
Gratulerer
GratulererSåå fantastisk! Bruker alltid digitaltest så er det ingen tvil
Hvor mange dager er det siden innsett??
Herregud... Fikk plutselig intense menssmerter! Helt gruuuusomt, helt svett å føler jeg må spy, hva er det som skjer? Rugedag 7
Men det var liksom helt intenst vondt! Følte at jeg "mistet". At egget slapp tak... Årh, hater alle disse følelsene. Håper virkelig det er som du skriver..Egget som jobber seg dypere?
Virkelig ikke godt å si...
Men det var liksom helt intenst vondt! Følte at jeg "mistet". At egget slapp tak... Årh, hater alle disse følelsene. Håper virkelig det er som du skriver..

Mistet tidlig da? At du har mistet så tidlig som nå? Jeg mistet selv, for 1 år siden, da mistet jeg i uke 6, MA...Jeg skal ikke male noe rosenrødt for deg, jeg kjenner følelsen av å miste, har vært der flere ganger selv, men håper inderlig at det bare var noe helt uskyldig hos deg
Har du testet i dag?
Mistet tidlig da? At du har mistet så tidlig som nå? Jeg mistet selv, for 1 år siden, da mistet jeg i uke 6, MA...
Testet i dag å den var endel sterkere, så må jo bare håpe at det stiger nå, og ikke synker etter denne...