Alle rugere :)

gratulere til dere med positiv test <3

håper så indelig jeg kommer etter... rugedag 5 her..sakte fremover :P

Gratulerer nok en gang mrd nydelig test!! ❤ håååper jeg kan følge etter!!

Rugedag 6-11 + positiv digital på rugedag 7. Må vel snart begynne å tro på det ❤️ :P testdato på fredag :)

ImageUploadedByBV Forum1473147076.062790.jpg

Rugedag 8 i dag.
Har hatt litt mensensmerter å små blødninger i dag Er det ikke litt sent med festeblødning?
Kjenner jeg er litt lite optimist

Rugedag 8 i dag.
Har hatt litt mensensmerter å små blødninger i dag Er det ikke litt sent med festeblødning?
Kjenner jeg er litt lite optimist
Ooh da er vi helt likt i løpet er også på rugedag 8 :) hadde du da innsett mandag forrige uke sant?? :)

Ooh da er vi helt likt i løpet er også på rugedag 8 :) hadde du da innsett mandag forrige uke sant?? :)

Ja, innsett sist mandag :) spennende. Har du også testdag på lørdag?

Herregud... Fikk plutselig intense menssmerter! Helt gruuuusomt, helt svett å føler jeg må spy, hva er det som skjer? Rugedag 7

Egget som jobber seg dypere?
Virkelig ikke godt å si...

Men det var liksom helt intenst vondt! Følte at jeg "mistet". At egget slapp tak... Årh, hater alle disse følelsene. Håper virkelig det er som du skriver..

Jeg skal ikke male noe rosenrødt for deg, jeg kjenner følelsen av å miste, har vært der flere ganger selv, men håper inderlig at det bare var noe helt uskyldig hos deg :love2
Har du testet i dag?

Jeg skal ikke male noe rosenrødt for deg, jeg kjenner følelsen av å miste, har vært der flere ganger selv, men håper inderlig at det bare var noe helt uskyldig hos deg :love2
Har du testet i dag?
Mistet tidlig da? At du har mistet så tidlig som nå? Jeg mistet selv, for 1 år siden, da mistet jeg i uke 6, MA...
Testet i dag å den var endel sterkere, så må jo bare håpe at det stiger nå, og ikke synker etter denne...

Mistet tidlig da? At du har mistet så tidlig som nå? Jeg mistet selv, for 1 år siden, da mistet jeg i uke 6, MA...
Testet i dag å den var endel sterkere, så må jo bare håpe at det stiger nå, og ikke synker etter denne...

Jeg har hatt to kjemiske og en SA i 8. uke.. Håper å unngå flere, ikke morsomt :/

Testen din ser jo strålende ut i dag :D Flott stigning, så da får vi håpe og tro at det var noen ganske så uskyldige smerter du kjente på i går :)

Våknet med null tro nå.. Gått fra ømme pupper i går, til bare litt øm på den ene siden i dag. Tidvis press i magen og sovet vanvittig dårlig i natt. Hater det her :(

Back
Topp