mfl3
Glad i forumet
Takk, håper det fortsetterJavisst!!![]()
krysser fingre for fin stigning!!! ❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper det fortsetterJavisst!!![]()
krysser fingre for fin stigning!!! ❤❤❤
Åå eg syns den så så rosa og fin ut og faktisk som du sier så er den sterkere enn forventetTakk, håper det fortsetterhadde ikke forventet så sterk strek egentlig.. Synes streken ser litt grå ut på bildet. Men er mye tydeligere i virkeligheten
![]()
Forrige ferskforsøk ble jeg gravid, å da skjønte jeg virkelig ikke hvorfor jeg var så støl, da jeg ikke hadde gjort noenting.. Men var fordi jeg var gravid, har troa på at det er det samme med degÅå eg syns den så så rosa og fin ut og faktisk som du sier så er den sterkere enn forventetåå du gir meg håp ❤
Har du hatt noe symptomer? I dag har jeg vært litt rar i kroppen og helt nederst i korsrygg og området der er jeg superstøl og litt ubehag hehe morsomt! Og kaaanskje litt kvalm men det kan også være nerver og ønsketenkning![]()
Åhh, det klør i fingrene mine etter å teste nå når du viser sånne fine rosa streker
Trodde egentlig at den kom til å være blank uansett i dag jegÅå eg syns den så så rosa og fin ut og faktisk som du sier så er den sterkere enn forventetåå du gir meg håp ❤
Har du hatt noe symptomer? I dag har jeg vært litt rar i kroppen og helt nederst i korsrygg og området der er jeg superstøl og litt ubehag hehe morsomt! Og kaaanskje litt kvalm men det kan også være nerver og ønsketenkning![]()
Ja, må nesten bare fortsette å teste nå. Kom 2 digitale og 10 strimler i posten i dagÅhh, det klør i fingrene mine etter å teste nå når du viser sånne fine rosa streker<33 skal du teste igjen i morgen? Gleder meg til å se stigningen din
![]()
Ååååh wæææ nå ble jeg veldig glad, glad for litt motivasjon og nytt håp!! Har vært sykt øm/støl/verk konstant i absolutt hele dag!! Og nå er det såpass at jeg lurer på om jeg bruker lang tid på å få sove haha! Litt morro er det jo for selv om det kanskje ikke er av betydning så er det jo noe som skjer i kroppen!Forrige ferskforsøk ble jeg gravid, å da skjønte jeg virkelig ikke hvorfor jeg var så støl, da jeg ikke hadde gjort noenting.. Men var fordi jeg var gravid, har troa på at det er det samme med deg![]()
![]()
Aiii gu kor gøy da!! Åå håper det er en nydelig terminspire du har der ♡♡ Oioi hihi opplever ca det samme som deg nå da par dager etter innsett oh jeg har hatt det sånn konstant i hele dag og ennå :O hihi spennende!Trodde egentlig at den kom til å være blank uansett i dag jegingen forventning om strek i det hele tatt...
Har egentlig ikke kjent noe spesielt. Hadde en morgen jeg våknet og var småstøl/øm, men tenkte at det var fordi jeg var så ekstremt tissetrengendedet var jo bare to dager etter innsett...
Håper virkeligAiii gu kor gøy da!! Åå håper det er en nydelig terminspire du har der ♡♡ Oioi hihi opplever ca det samme som deg nå da par dager etter innsett oh jeg har hatt det sånn konstant i hele dag og ennå :O hihi spennende!
Håper virkeligTok digitaltest i dag, gravid 1-2. Ble plutselig litt mer virkelig
Kjenner kanskje at jeg er litt støl om jeg kjenner etter, men jeg er så dårlig på å kjenne etter ting![]()
TakkSå gøy! Gratulerer så mye!
Jaddaaaaaa!!!!! Hihihi åå så gøy! Ja nå begynner de neste 8 mnd ❤❤❤❤❤Håper virkeligTok digitaltest i dag, gravid 1-2. Ble plutselig litt mer virkelig
Kjenner kanskje at jeg er litt støl om jeg kjenner etter, men jeg er så dårlig på å kjenne etter ting![]()
SpennendeRugende 7![]()
Så spennende daVi fikk kun ut 3 egg.. Begge ble befruktet og dekte seg fint. Legen spurte om jeg villa ha begge (Hausken) Og det vil jeg jo.![]()
Ikke gi opp håpet enda!! Fortsatt for tidlig for ett sikkert svar <3Negativ test 10 DPO