Alle gode ting er tre

Vonde nyheter på sykehuset i går holder meg våken i natt. Har fått trippel negativ brystkreft med spredning til lymfene. Dette er bare så utrolig ekkelt. Skal ta mange undersøkelser til uken for å forstå fullstendig omfanget av sykdommen.

Må slutte å amme med en gang cellegiften starter, og kaste melken i et døgn i forbindelse med noen av undersøkelsene der jeg vil få kontrastvæske i kroppen. Alt er skikkelig overveldende. Alt fra redselen fra å dø fra de tre jentene mine til hvordan livet vil bli, ammingen som må ta slutt, at kreftene mine ikke vil strekke til, at ferien vi har booket må kanselleres osv.

Har fått forespeilet seks måneder med cellegift, så brystbevarende kirurgi og stråling. Føler liksom kroppen har vært gjennom nok med tre graviditeter og ammerunder de siste fem årene. Men skal stå stødig i behandlingen så lenge den gjør meg frisk. Akkurat nå kjenner jeg veldig på at jeg er redd for å ikke få jentene mine vokse opp ❤️

Herregud, for en forferdelig beskjed å få:sad010Håper du har masse familie og støtte rundt deg❤️ Sender deg mange styrke og trøsteklemmer:Heartred

Alle gode tanker til deg og dine, og at dette går så bra som det kan gå :Heartred

Vonde nyheter på sykehuset i går holder meg våken i natt. Har fått trippel negativ brystkreft med spredning til lymfene. Dette er bare så utrolig ekkelt. Skal ta mange undersøkelser til uken for å forstå fullstendig omfanget av sykdommen.

Må slutte å amme med en gang cellegiften starter, og kaste melken i et døgn i forbindelse med noen av undersøkelsene der jeg vil få kontrastvæske i kroppen. Alt er skikkelig overveldende. Alt fra redselen fra å dø fra de tre jentene mine til hvordan livet vil bli, ammingen som må ta slutt, at kreftene mine ikke vil strekke til, at ferien vi har booket må kanselleres osv.

Har fått forespeilet seks måneder med cellegift, så brystbevarende kirurgi og stråling. Føler liksom kroppen har vært gjennom nok med tre graviditeter og ammerunder de siste fem årene. Men skal stå stødig i behandlingen så lenge den gjør meg frisk. Akkurat nå kjenner jeg veldig på at jeg er redd for å ikke få jentene mine vokse opp ❤️
Uff får så vondt av deg. For en helt utenkelig og forferdelig situasjon. Håper du møter på mange gode mennesker i helsevesenet i tiden fremover som kan trygge og hjelpe deg på best mulig måte :Heartred:Heartred:Heartred

Herregud, jeg ble helt satt ut da jeg leste dette. Så utrolig vondt og ekkelt, kan bare forestille meg hvordan det er å stå i dette. Krysser absolutt alt jeg har for at dette bare er et vondt minne om et års tid og at du får den best tenkelige hjelpen. Har de sagt noe om hvor alvorlig det er, prognoser osv? Så vidt jeg har forstått er det på generelt grunnlag veldig gode prognoser når det gjelder brystkreft. Sender alle mulige gode tanker.

Herregud, jeg ble helt satt ut da jeg leste dette. Så utrolig vondt og ekkelt, kan bare forestille meg hvordan det er å stå i dette. Krysser absolutt alt jeg har for at dette bare er et vondt minne om et års tid og at du får den best tenkelige hjelpen. Har de sagt noe om hvor alvorlig det er, prognoser osv? Så vidt jeg har forstått er det på generelt grunnlag veldig gode prognoser når det gjelder brystkreft. Sender alle mulige gode tanker.
Tusen takk ❤️ Det er helt grusomt og så utrolig ekkelt. Kom så brått på og jeg føler meg ikke syk, så helt absurd å plutselig få en kreftdiagnose kastet over deg. Har ikke alle svar enda om hvor mye det har spredt seg. Vet at trippel negativ er den verste av de ulike typene; men har skjedd mye utvikling de siste årene. Før var prognosene veldig mye dårligere med denne typen. Men de sier at de behandler meg fordi de tror jeg kan bli helt frisk. Så får jeg bare prøve å ikke tenke på at det kan gå dårlig.

Klem til deg og dine:Heartred

Ufattelig trist at du har fått så nedslående beskjed, kan ikke forestille meg hvor mange tanker og hvor tøft det er for deg og dine! ❤️ håper du har mye god støtte rundt det og ta i mot alle hjelp du/dere kan få fra både venner og det offentlige ❤️
Dette skal du kjempe deg i mellom! ❤️❤️

Last edited:
Herregud så forferdelig urettferdig. Sender deg masse styrkeklemmer! Du er allerede råsterk, så har troen på at dette klarer du! :Heartred Ikke la frykten ta overhånd selvom det er kjempe skummelt! Nyt hvert øyeblikk med dine små og før du vet ord av det er du friskemeldt. Legene er heldigvis kjempe flinke i dag, så skal krysse alt jeg har for at dette går bra:Heartred God bedring! :Heartred

Å, nei, for en tragisk beskjed å få :sad010Ord blir fattige. Jeg vet egentlig ikke hva annet jeg kan si enn at jeg synes umåtelig synd på deg som må stå i og gjennomgå dette! Håper du har mange gode støttespillere rundt deg og blir godt ivaretatt, sånn at du kan komme deg igjennom dette uten altfor store konsekvenser :Heartred:smiley-angelic001

Back
Topp