Tusen takkSå utrolig herlig å lese om ett søsken! Gratulerer <3 Håper det går bra med lillesøster, det høres skikkelig hardt ut…Når jeg ser på min lille septemberbaby her, får helt vondt i hjertet <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå utrolig herlig å lese om ett søsken! Gratulerer <3 Håper det går bra med lillesøster, det høres skikkelig hardt ut…Når jeg ser på min lille septemberbaby her, får helt vondt i hjertet <3
Wiiii, booket meg spontant en tidlig ultalyd i dag. Ble plutselig litt desperat etter å vite hvilken livmor jeg er gravid i og at det kun er én der inne  Mannen ville være med, og drar tidlig fra jobben for å få det til. Haha. Oppdatering kommer snart - håper den har positive nyheter 
Ja, utrolig godt at han tok det så fint og at det nå er offisieltSåå fin liten!
Og så deilig at sjefen tok det så fint, litt godt å få det ut verden!
Fine lille knøttet11+1
I dag mannet jeg meg opp og fortalte sjefen om graviditeten. Har vært ganske nervøs for å si det, men han tok det SÅ fint. Ble nesten litt rørt over reaksjonen hans. Vi er et veldig lite selskap, så det vil merkes at jeg er i permisjon og jeg må han en vikar på noe vis. Siden jeg hadde kalt han inn til 1:1-samtale, var han livredd for at jeg skulle si opp, og derfor overlykkelig over at jeg bare var gravid. Og sa det var så hyggelig at jeg skulle sette et til barn til verden.
Senere på dagen dro vi på ultralyd. Alt står bra til med lille, som ble målt til 11+2. Jordmoren sa at hvis hun skulle tippe så trodde hun jente, men at det fremdeles er veldig tidlig. Så en jentenubb selv også, men vet jo at den fremdeles kan reise seg. En venninne som «hadde» jente i uke 11 på Jessheim, men som viser seg å være gutt nå. Så det blir veldig spennende neste fredag og se om nubben har reist seg
Ellers så fikk jeg beskjed om at det blir en stor baby på nytt, så vil jeg mest sannsynlig settes i gang siden lillesøster satt fast med skuldrene på vei ut. Det er visst vanlig prosedyre. Så det blir spennende å se hvor stor neste er og om jeg må settes i gang. Håper mest på naturlig fødsel, men hvis det blir en veldig stor baby er det kanskje kjekkest å settes i gang.

Haha, veldig godt oppsummert!Fine lille knøttetSå herlig at han tok det så bra! Haha, gøy at dere begge var nervøse (for hver deres ting) før samtalen og at begge var letta i etterkant
![]()

Tusen takkSå fin liten, og så stas!!! Da ligger vi helt likt![]()